RSS

vineri, 12 aprilie 2013

Rulada de porc cu carnat, si cartofi cu rozmarin

Ce poate fi mai bun decat o friptura de porc?! Dar o rulada?! :)
Va invit la masa!!


Ingrediente:
1 bucata piept de porc de 1 kg
1 bucata carnat afumat
cca 50 g cascaval ras
sare
piper
ghimbir
boia iute
cimbru
oregano
3 cartofi
boia iute
sare
rozmarin


Bucata de piept am condimentat-o, apoi am presarat putin cascaval ras, iar deasupra am pus carnatul afumat. Am rulat si am legat cu ata rulada, am uns-o cu ulei, am presarat cu boia iute si am pus-o intr-o tava tapetata cu hartie si unsa. Am adaugat o cescuta de apa si am dat la cuptorul preincalzit pentru cca 1 ora. Din cateva bucati de piept si carnat, am facut doua rulouri mai micute pe care le-am asezat langa rulada.
Intre timp am pregatit cartofii, i-am condimentat si i-am dat la cuptor pentru cca 40 minute.
Am servit rulada langa cartofii aromatizati, impreuna cu ceapa murata, ceapa murata in otet balsamic si castraveti in saramura.
Pofta buna va doresc!

9 comentarii:

Buburuza Bubu spunea...

Yuumy Yuumy ce de arome!!!

Biochimist la cratita spunea...

Cata gustosenia! Mor de pofta daca nu-mi dai o felie.
Pup

Danutza spunea...

Mamaaa, ce bunatate! As manca in fiecare zi :)) Arata super bineee!
:*

Ghiocel07 spunea...

Foarte bunnnnn!!!!!De unde ai tavitele astea frumoase?

Adela Zilahi spunea...

Mmm, vin la masa!!! Ce bine arataaa!! Pupici!!

Haplea spunea...

Wow , arata grozav!!!

Simona spunea...

@Buburuza, multumesc! Pup
@Alina, te invit direct la masa!!:) Pupici
@Danutza, de n-ar ingrasa.. si eu as manca zilnic! Pup
@Ghiocela, sar`mana!! Platourile mi le-a adus mama din Italia acum vre-o 10 ani.. sunt la set de 3, pe marimi diferite. Pupici
@Adela, te astept cu drag!! Pupici
@Haplea, multumesc! Pup

catkitchen spunea...

Si noi am servit ieri ceva asemanator !! ;)

Simona spunea...

Adina, din cand in cand merge si-o calorioasa d-asta, nu?! :) Pupici