RSS

luni, 14 ianuarie 2013

Bomboane Rocher si Tea Party

Cu mare drag am asteptat reinceperea Tea Party-ul organizat de Emily! Pentru luna aceasta am avut ca tema delicatese minuscule. Dar cum am inceput anul in forta si fara prea mult timp, m-am gandit la ceva rapid si delicios! Si am avut parte de o dupa-amiaza de duminica in care ne-am incalzit cu cea de portocale si ne-am indulcit cu aceste minunatii delicioase!!

Ingrediente:

100 g migdale tocate
3 linguri zahar
1 lingura zahar pudra
50 g ciocolata amaruie
50 g ciocolata cu lapte


Cuptorul se incalzeste la 180 grade.
Intr-o vas am pus 3 linguri zahar si 2 linguri apa si am lasat la foc mic pana zaharul s-a topit si siropul s-a legat. Siropul l-am pus peste migdalele tocate si am amestecat.
Ajutandu-ma de doua lingurite am format gramajoare de migdale, pe care le-am pus intr-o tava tapetata cu hartie. Gramajoarele le-am pudrat cu zahar pudra si am dat tava la cuptor pentru 5 minute.
Ciocolata am rupt-o bucati si am  topit-o la microunde. Cand migdalele s-au copt am luat fiecare gramajoara si am „tavalit-o” prin ciocolata. Cu o furculita am pus bomboanele pe o farfurie in care am pus hartie de copt. Am dat bomboanele la frigider pentru cateva minute, apoi le-am mancat cu mare pofta!
Simplu si absolut delicios!!

 Va invit la o ceasca de cea si o bombonica!!

26 comentarii:

Rita Oarga spunea...

Ce bombonele irezistibile! Mi-am tot dorit si eu sa vin la un teaparty, dar nu stiu cum se face ca raman de caruta de fiecare data. M-as fi servit cu drag din cosuletul tau. Sa ai o seara frumoasa!

Alex spunea...

Mvai ce minunatie de bomboane !!! mi-ai facut o pofta ....

adnia spunea...

minunate! trebuie neaparat sa fac si eu!

sara & Miki spunea...

Minunate... simplu si delicios! Pup!

Haplea spunea...

Mmmm..ce bunatate de bomboane!

Emily spunea...

deliciosenie pura :) Ador ciocolata <3
Multumesc draga mea! Ma bucur tare mult ca ai venit la tea party! :*

PS Rita, te asteptam cu mare drag!

Diana spunea...

Ce delicate sunt! Un astfel de tea party imi place si mie ;).

Miha spunea...

Mmmm...ce bomboane faine! Poate fac si eu! ;)

Danutza spunea...

Ce minunatii ai facut, cred ca sunt asa de buneee ... am sa ma gandesc toata noaptea la ele :)
Pup :*

Unknown spunea...

Ce bombonele interesante! Iau si eu cateva :P

Simona spunea...

@Rita, te asteptam cu drag la party!! Pregatesti tu repede niste bunatati d-alea tale si.. facem schimb la petrecere! :) Pupici
@Alex, iti intind cosuletul sa te servesti! :) Pupici
@Adnia, ti le recomand cu drag! Pupici
@Sara&Miki, exact, simplu si delicios!! Va pup
@Haplea, multumesc!
@Emily, multumesc de invitatie si ma bucur ca ti-a placut! Pup cu drag
@Disturbingly Delicious, delicate, rapide, delicioase si.. cam putine :)) Abia astept petrecerea!
@Miha, multumesc!! astept sa-mi spui cum ti s-au parut! Pupici
@Danutza, eu zic sa le faci repede, ca sa nu te gandesti toata noaptea.. Pupici
@Brandusa, serveste cu placere!! Pupici

Buburuza Bubu spunea...

O reteta usoara si tare tare buna!!!Pup

Unknown spunea...

Niste deliciosenii mici si dragute! Vreau si eu ;)

Cristina spunea...

Irezistibile cu siguranta! Vreau si eu!!!

Ghiocel07 spunea...

Ce bombonele gustoase ai facut...Tare as savura una... Pupici!

Simona spunea...

@Buburuza, exact cum ne place noua: simplu si delicios!! :) Pupici
@Paula, te invit la mine sa te servesti!! Pupici
@Cristina, si tu primesti o invitatie!! Pupici
@Ghiocela, o invitatie si ptr d-voastra!! Va pup

Licuta Marin spunea...

Trebuie sa fie tare delicioase bombonelele!!!Yummy!Fur si eu una:)Pup!

Timea spunea...

Foarte bune si frumusele! Pup

Simona spunea...

@Licuta, serveste cu placere! Pupici
@Timea, nu-s ele foarte aspectoase, dar sunt absolut delicioase! Pupici

miremirc spunea...

Cat de faine sunt !! :) Delicii !

Maya spunea...

Mmmmm, eu cînd vad portocale... ma invit la tea party :))

maria mihalache spunea...

Minunate in compania unei cesti cu ceai.

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata senzational!

The Wandering Oltean spunea...

Minunate bombonelele!

Simona spunea...

@Mirela, multumesc! Pupici
@Maya, esti binevenita!! Pupici
@Maria, esti invitata mea!! Pup
@Lavi, multumesc! Pup
@Oltean, multumesc!

Andreea Dianu spunea...

Superbe au iesit :) Eu stiu alta reteta, dar sunt sigura ca sunt la fel de bune :)
Pupici!