RSS

luni, 4 iulie 2011

Chiftelute prajite

Ptr ca am avut nevoie de carne tocata ptr o ciorbita de perisoare, am luat o cantitate mai mare de carne tocata, si am facut si niste chiftelute.

Ingrediente:
500 grame carne tocata porc
1 legatura marar
1 legatura patrunjel
6 fire ceapa verde
1 cartof potrivit
6 catei usturoi
2 oua
delikat
condimente ptr chiftele
sare
piper


Ceapa, mararul si patrunjelul le`am toacat marunt, usturoiul l`am pisat si am amestecat toate cu carnea tocata si ouale.

Cartoful l`am dat prin razatoarea mica, l`am scurs de zeama si l`am amestecat cu compozitia de carne. Am pus delikat, o lingura de condimente ptr chiftele, sare, piper si am amestecat bine toate.

Am pus o tigaie cu ulei la incins, iar cu mana uda am format piftelutele pe care le`am prajit bine pe ambele parti.

Si asta este razultatul final:

 Pofta buna!

1 comentarii:

Aurica spunea...

ce pofta mi-a venit de chiftele cand am vazut poza, arata super si foarte delicioaseee :D