RSS

luni, 21 noiembrie 2011

Ciocanele de pui cu pilaf si salata de vara

Probabil ca stiţi deja că puiul este preferatul meu. Şi cel mai mult îmi place puiul la cuptor..

Ingrediente:
6 ciocănele pui
condiment pentru carne pui
boia de ardei iute
4 caţei usturoi
oregano
1 lingură delikat
1 morcov mic
½ ardei roşu
10 cm tija praz
1 ceapă mică roşie
50 g mazăre congelată
50 g fasole verde congelată
50 g ciuperci congelată
¾ cană orez bob lung
½ linguriţă curry


Ciocănele de pui le-am condimentat, amestecănd bine-bine, apoi le-am dat la frigider pentru 2 ore.
După 2 ore am pus ciocanele într-un vas de yena şi am dat la cuptor pentru 1 oră.
Am pregătit legumele, am pus la calit morcovul, ardeiul, prazul, ceapa, iar când acestea s-au înmuiat putin am adăugat orezul. Am lasat cca 2 minute, apoi am pus si legumele congelate. Am adugat puţină apă caldă şi  am lăsat să se fiarbă. Când orezul a fost aproape gata, am pus ½ linguriţă curry. Am pus orezul într-un vas de yena şi am dat la cuptor ptr 15 minute.
Am servit ciocanelele cu orezul cu legume, împreună cu o salata combinată de vară  (salată verde, ridichi, rosii, castravete, praz, ceapă roşie).
Pofta buna!

7 comentarii:

sara & Miki spunea...

Simona ai un bloc cu rtete minunate si poze frumoase, dar pagina merge fff greu. De aceea nu reusesc sa intru la tine mai des. Daca vrei un sfat, schimba acest sablon cu poza pe fundal, care nu-s bune deloc. Iti spun din experienta. Te sarut si o saptamana frumoasa!

Din bucataria mea spunea...

Tare bine mai arata!!!Yummy!Pup!

Simona spunea...

Sara&Miki, ti`am urmat sfatul.. mi`a mai spus si Teo ca are probleme in vizualizarea blogului meu.. Si am constatat si eu ca merge mai greu pe internet explorer.. Nu stiu care o fi cauza.. pana una alta il las mai dezbracat! :) Te pup si`ti multumesc!

Simona spunea...

Licuta, multumesc! Te pup si.. tot cu gandul la papanasii tai sunt...

Cristina spunea...

Yammy! Asta fac si eu azi! Pup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata tare bine papica ta.Vad ca iar ai hainute noi.Pupici!

Simona spunea...

Cristina, sa ai pofta! Pupici
Mihaela, mercic. Da, existau probleme in vizualizarea site`ului.. probabil ca voi mai schimba cate ceva pe`aici. Te pup