RSS

duminică, 5 august 2012

Pate de ficat de pasare

De foarte mult timp imi doream sa fac si eu un pate de casa, si rau am facut ca am pierdut atata timp. O bunatate a iesit!!


Ingrediente:
550 g ficat de pasare
2 foi de dafin
½ lingurita cimbru
4 catei usturoi
sare
piper
170 g unt + 30 ptr topit
lapte cat sa acopere


Ficatul se spala bine-bine in mai multe ape, apoi se pune la fiert in lapte, impreuna cu foile de dafin si cimbru, pentru 40 minute. Am adaugat si cateii de usturoi striviti cu lama cutitului, si am mai lasat sa fiarba 10 minute.
Am lasat ficatul l-a racit, apoi l-am pus in blander impreuna cu 170 g unt. 
Am potrivit de sare si piper si am mixat pana s-a facut ca o pasta. 
Am pus pasta in 2 caserole cu capac, iar deasupra am turnat unt topit si racit. 
Am dat la frigider si am papat cu mare pofta!

10 comentarii:

Buburuza Bubu spunea...

Tare fain ti-a iesit!Bravo!

Mihaela spunea...

foarte bine arata, imi place pateul mai ales facut de casa, pupici si o saptamana frumoasa!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este cel mai bun.
Pupici multi!

Unknown spunea...

tare bine arata, si eu am facut pate de pasare in weekend :) E tare gustos home-made ;) Pupici

Danutza spunea...

Cred ca e delicios! Eu nu mananc des pate, dar ultima data chiar mi-a lasat o impresie proasta un pate care se vrea 'de firma'. Asa ca vine la fix reteta ta, am salvat-o sa-mi fac de acum acasa pate :)

Pupici!

Laura Nechita spunea...

Ce fain arata, Simo. Chiar ai venit la fix cu reteta asta, o sa prestez si eu piticului :) te pup
vezi ca am furat o felie de aici :)))

Licuta Marin spunea...

Imi place pateul facut in casa!E tare delicios!Pup!

strumfa bucatareste spunea...

sa aveti pofta sau sa va fie de bine, pateul de casa este foarte bun. Pupici :-*

Simona spunea...

@Buburuza, multumesc! Pup
@Mihaela, la mine este prima oara cand il fac si-s tare multumita! Pupici
@Mihaela, asa este! Pup dulce
@Poliana, cel mai bun este cel de casa! Pupici
@Danutza, al meu nu mananca deloc din cel cumparat.. de aceea am incercat sa fac in casa! Pup
@Laura, sa-mi spui cum ti-a iesit!! Pupici
@Licuta, asa este! Pup
@Strumfita, asa este! Pup

catkitchen spunea...

Ce bine ca ai facut , e grozav pateul facut in casa !!! <3