RSS

luni, 26 august 2013

Tarta cu branza, afine si zmeura

Stiti cum este sa poftesti rau, dar rau de tot?! Ei, eu patesc frecvent asta! Ma gandesc cu groaza ce ma voi face cand voi fi gravida.. :P Dar sa revenim... Site-ul Cristinei il urmaresc de dinainte sa am blog.. si imi este foarte draga... Dar cand e vb de bunatatile ei... zau ca ma `nerveaza rau! Nu stiu dom`le cand are timp sa gateasca atat, si atat de bine! :)
Tarta asta am vazut-o la ea, am poftit rau cateva zile.. am facut-o.. n-am avut timp s-o postez atunci, dar... de atunci si pana acum am repetat-o aproape saptamanal, cu toate fructele posibile! Dar, the best ramane cea cu afine, zice barbatul meu! Si daca va spun ca am o jumatate de tarta (cu mure de data asta) in frigider, ma credeti?! Ce sa fac, daca domnu` este indragostit iremediabil de ea.. adica de tarta?! :P
Multumesc Cristina ptr reteta asta si nu numai!


Ingrediente:
Blat:
250 g faina
50 g zahar pudra
1 ou
90 g unt moale
sare
Crema:
500 g branza de vaci (PILOS)
100 g zahar pudra
50 g unt
1 plic budinca de vanilie (40 g)
1 fiola esenta de vanilie
zmeura
afine


Oul l-am amestecat cu zaharul si sarea. Faina cernuta am amestecat-o cu untul moale. Peste faina am adaugat amestecul de ou si am framantat un aluat elastic si bine legat. Daca mai este nevoie se mai adauga faina. Aluatul l-am pus in folie si l-am dat la frigider pentru vre-o 2 ore (este suficient si o ora, dar eu m-am dat cu treaba).
Pe masa unsa cu putin ulei am intins aluatul, si l-am pus in forma de tarta, unsa si tapetata cu hartie de copt. Am intepat cu furculita aluatul, si am dat la frigider pana am pregatit crema.
Am mixat branza cu zaharul, untul moale, praful de budinca si esenta de vanilie. 
Crema am pus-o peste blat, iar deasupra am pus zmeura si afine.
Am dat tava la cuptor pentru 40 minute. Cand a fost gata, am lasat tarta sa se raceasca, apoi am portionat-o si servit-o cu mare pofta.
Pofta buna va doresc!

21 comentarii:

Haplea spunea...

Grozava tarta!

Valentina Mihaescu spunea...

Simona, am si eu probleme cu poftitul iar tarta ta mi se pare super-apetisanta. Eu zic sa nu-ti faci griji, gusturile se schimba foarte mult in timpul sarcinii. La mine a fost singura perioada in care nu m-au tentat deloc dulciurile.

Danutza spunea...

Mmmm, ce bunatate si aici la tine:) Eu zic sa facem schimb ;)

Pupici :*

Andreea-Denisa spunea...

Simona ce bunatate de tarta ai facut!!

Laura Nechita spunea...

Simo, grozava tarta! si eu fac des pe perioada verii, cu atatea fructe de padure proaspete.
cat despre sarcina, sa il antrenezi pe Florin de pe acum, ca sa fuga la magazin ori de cate ori e nevoie :)))
te pup cu drag!

Cristina spunea...

Draga mea, sincer ma simt magulita!!! Ma bucur nespus ca v-a placut! <3 <3 <3

TeoBucatar spunea...

Mai e vreo bucatica? Slabe sperante la cum arata!

Simona spunea...

@Haplea, asa este!!!
@Valentina, eu poftesc mai mult la mancaruri decat la dulciuri.. dar tarta asta arata prea bine :) Pup
@Danutza, facem!!! Ca tare bine arata prajitura ta cu branza.. pe care am trecut-o la favorite! Pupici
@Andreea, cea mai buna tarta!! Rapida si delicioasa! Pupici
@Laura, pana anu` asta n-am facut.. nu stiu de ce imi lasa impresia ca-i ceva greu.. :)) Am dat startul cu tarta lui Dia si acum nu ma mai opresc. Florin este antrenat... sa-mi faca plinu` la masina :)))) Pupici
@Cristina, n-ai de ce sa te simti magulita.. asta-i adevaru` :) Sar`mana de idei.
@Teo, am la frigider jumatate de tarta cu mure, deci te astept cu drag! Pupici

FLORY spunea...

Apetisanta,colorata si cu siguranta delicioasa! Pupici Simo! :D

Buburuza Bubu spunea...

Arata DELICIOS! Pup

Stefy spunea...

mai ai o feliuta pentru inca o pofticioasa?

gaby_d spunea...

Foarte frumos arata! Si cum o vad preparata intr-un vas ca al meu...mai mai sa cred ca e a mea!:)))

Danut Buc spunea...

Arata super cred ca si gustul este foarte buna.

In bucatarie la Sidy spunea...

Waw....cat e de faina !
Parca mi-ar fi mila sa o tai....
Din asta ai manca toata ziua,zau.
Te tzuc cu drag !

Rocsy Ciobanu spunea...

Delicioasa tarta mai ales ca are si zmeura. Pup!

Mihaela Mihalache spunea...

o tarta perfecta dupa gustul meu ;)

Unknown spunea...

Ce bine arata, o sectiune delicioasa! Pupici!

maria mihalache spunea...

Si eu o urmaresc pe Cristina si tare mult imi place ce "confectioneaza" ea.
Tarta asta sunt convinsa ca este tare delicioasa.

Simona spunea...

@Flory, foarte buna a fost! Pup
@Buburuza, chiar asa a fost! Pupici
@Stefy, mai gasim o portie si ptr tine! Pup
@Gaby, mmm.. ia sa vad eu ce gatesti tu in vasul asta, ca sa zic si eu ca-i al meu :)) Pup
@Danut, foarte buna a fost. Multumesc de vizita!
@Sidy, nu o fac eu chiar zilnic, dar saptamanal nu scapa :)) Pupici
@Rocsy, este buna cu orice fruct. Ti-am spus ca am incercat-o o foarte multe.. Pupici
@Mihaela, te servesc cu o portie! Pup
@Paula, te poftesc la tarta! Pupici
@Medy, cui nu i-ar place ce afce Cristina?! :) Norocosi baietii ei :) Pupici

Unknown spunea...

Nu paote sa fie decat absolut delicioasa! Cred ca ma pun si eu sa fac!

catkitchen spunea...

Combinatia perfecta , ce mai !!! <3