RSS

miercuri, 26 octombrie 2011

Ce gandeste un bebe?!

Toate ne dorim la un moment dat un bebe.. Momentul il alegem noi, copilul ni-l da Dumnezeu!
Probabil dupa ce vom considera ca profesional si material suntem ok, dupa ce voi infrange nesiguranta in ceea ce priveste calitatea mea de mama si mai ales temerile privind momentul nasterii, care in nici un caz nu va fi naturala, abia atunci vom avea un bebe! Pe care il iubesc de acum!
In venirea pe lume a unui copil sunt atat de multe lucruri foarte importante... Sa nu mai spun de curiozitatile de tot felul.
Incepand cu confirmarea sarcinii... cu emotia asteptarii celor 2 liniute ale testului si felicitarile medicului la primul control. Urmeaza prima ecografie... in care doctorul iti arata ceva pe ecran.. tu bineteles ca nu intelegi mare lucru, dar deja ti se pare ca-i frumos ca tine si destept ca taica-sau. 
Apoi, pana poti afla prin ecografie sexul copilului, iei internetul "la pas" si iti calculezi sexul copilului conform calendarului chinezesc (asta merge doar daca nu l-ai „planificat” inainte!). Si daca nu-ti iese ce ti-ai dorit... sa vezi bot! Dar macar incepi sa te obisnuiesti si cu a doua varianta! 
O alta problema este ziua nasterii, care se poate afla prin calculator sarcina si cu ocazia asta poti afla ce zodie este sau iti poti planifica concediul! Ai sa ramai surprinsa ca de cele mai multe ori coincide cu data pe care ti-o calculeaza medicul. 
Apoi, vin greturile... aici fiecare dupa „puteri”.. 
Sa nu uitam ca cel mai important lucru este relatia, profesionala normal, cu medicul ginecolog si efectuarea de analize complete! Sanatatea copilului este primordiala!! 
Aflarea sexului copilului este ziua in care se vor da multe telefoane... tatal va da de baut .. bunicii fac planuri de mers in parc, iar mamica se va mangaia mai cu gingasie pe burtica. 
Acum intervine problema numelui! Exista deja 2 liste, una va fi aruncata la cos... si incepe alegerea din lista nr. 2. In fiecare zi il/o cheama altfel, de saracul bebe nici el nu mai stie cand sa dea din picioare. Vor mai urma ecografiile – cu multe D-uri - prin care se vor urmarii evolutiile lui bebe. Acum mama este un pic suparata pe ea ptr kilogramele luate...
Si in final ziua cea mare! Se apropie ziua pe care a dat-o medicul si calculatorul sarcinii, toata lumea agitata... mama plina de spaima si emotie se pregateste... tatal cu prieteni, bunici, matusi, unchi, asteapta ingrijorati aparitia minunii. 
Si... in sfarsit apare BEBE! Toata lumea plange, toti sunt emotionati, fericiti, numai bebe se uita la ei, se minuneaza si gandeste: ce liniste era acolo!
Da, stiu, nu am copii, nu am trait momentele sarcinii "pe piele mea", dar am o nepotica minunata de 3 ani de la sora mea, si foarte multe prietene au deja copii. Iar eu, prin ele, am trait fiecare clipa a sarcinii! 
Si da, mereu s-a uitat cate un bebe la mine!
Sa ne dea Dumnezeu copii sanatosi, iar celor care au deja, sa va traiasca, sa fie sanatosi si sa aiba mult noroc!



Pozele atasate sunt ale nepoatei mele!

4 comentarii:

Miki spunea...

Asa este!!!La amandoi bebelusii mei te-ai uitat! Te pup

Simona spunea...

Mihaela, va pup pe toti 4! :) Dar mai ales pe cei mici! :P

Alexandrina spunea...

E superba nepoata ta, sa-ti traiasca!

Simona spunea...

Alexandrina, multumesc mult! Acelasi urari de bine. Pupici