RSS

miercuri, 14 decembrie 2011

Wishlist for Christmas - Leapsa in imagini

Zilele astea am primit o "leapsa" de la Oana, caruia ii multumesc pentru ca s-a gandit la mine. Ma bucurat foarte tare, mai ales ptr ca este prima leapsa care mi se transmite!
Cand am vazut subiectul am fost foarte incantata... doar ca atunci cand m-am gandit mai bine, mi-am dat seama ca.. nu stiu ce-mi doresc de la Mos Craciun!
Toti visam la cai verzi pe pereti... la vile cu piscine si masini trasnet, vorba Oanei.. dar in sufletul nostru cred ca ne dorim cu totii sanatate, fericire si mai ales liniste si stabilitate!
Cu totii avem niste dorinte pe care le dorim realizate la un moment dat. Sunt taur, deci sunt extrem de ambitioasa, si cam tot ce-mi propun, din fericire, imi cam iese. Sper sa-mi iasa si astea! :))

Leapsa presupune sa va spun 5 cadouri pe care mi le doresc, apoi sa dau leapsa mai departe la 5 fete.


Sa incepem cu dorintele... facand si motivatiile necesare.
1. Un VW GOLF 4 - dupa care sufar de mai bine de un an, atunci cand iubitul meu s-a gandit sa-l inlocuiasca... Da, cu ceva mai bun - zice el, dar eu inca sufar dupa "ala micu", asa uzat moral cum era el..
2. Robotelul meu preferat - KITCHEN AID - pe care il doresc din tot sufletul, si care mi-a fost promis de iubitul meu.. in viitorul apopiat.
3. O pereche de SCHIURI, de firma asta care se vede.. nu vreau sa fac reclama, dar sunt cele mai tari :)
4. AMOR AMOR de la CACHAREL, unul din parfumurile mele preferate. Conform traditiei, pe 24 decembrie primesc intotdeauna cate un parfum, aceasta fiind ziua in care implinim niste ani impreuna (primul cadou pe care mi l-a oferit a fost un parfum, si de aici traditia). Deci, Mosule, in acest an, pe acesta mi-l doresc!
5. Un MASAJ DE RELAXATE cu durata prelungita.. macar vre-o 3 ore :)
Dau leapsa mai departe la Adina, Cristina, Mihaela, Licuta si Petronela.
As fi vrut sa trimit leapsa la mai multe fete care-mi sunt foarteee dragi, dar.. din pacate asta-i regula. Sper sa ma revansez data viitoare.
Va pup pe toate si.. sa va aduca Mos Craciun tot ceea ce va doriti!

UPDATE: Din motive foarte bine intemeiate, Cristina nu poate prelua leapsa. Cu pupicii de rigoare, ii promit ca data viitoare nu mai scapa :))
Si ptr ca lantul sa mearga mai departe... voi da leapsa unei alte persoane dragi mie, mai ales ca mi s-a confesat ca avem acelasi gusturi in ceea ce priveste alegerea cadourilor.. Sper ca Sara sa nu refuze aceasta leapsa! Acum sa vedem cine va face lista... Sara sau Miki?? :)

21 comentarii:

Oana spunea...

Am inceput sa rad in hohote cand am ajuns la prima poza cu dorinta :)) Dupa aceea am citit mai bine despre ce este vorba :D
Robotelul acela rosu ma incanta si pe mine :>
Iti doresc din suflet sa ti se indeplineasca fiecare dorinta! Iti multumesc frumos ca ai mentionat numele meu si ai continuat leapsa :) Esti o scumpa!!!
Te pup dulce :*:*:*

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos!!!Imi face de mult cu ochiul robotelul rosu!Pupici!

Simona spunea...

Oana, eu iti multumesc ptr leapsa. Ma bucur ca te-ai amuzat.. De-ai sti cat ma abtin cateodata sa bat campii, asa cum fac in realitate... Pupici

Simona spunea...

Licuta, de-ai stii cat mi-l doresc... La toata lumea il arat cat e de destept.. poate si-o face mila cineva sa mi-l cumpere si mie :))))) Astept sa vad dorintele tale... Pupici

sara & Miki spunea...

Ooooo... asta da dorinte. Si mie mi-ar placea, am aceleasi gusturi cu tine. Te sarut!

Simona spunea...

Sara, atunci o sa-l rog pe Mos sa ti le aduca si tie! Pupici

Fancy Cake spunea...

Faina scrisoarea catre Mosu'...
Sper sa fie de bun augur!
Pupici

Simona spunea...

Fancy, mercic! Si tie iti doresc sa vina Mosu cu tolba plinaaaa plinaaa! Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Multumesc mult.Imi place foooarte mult robotul,asa mi-ar place sa-l am.Te pup!

Simona spunea...

Mihaela, si mie-mi place la fel de mult.. sper sa-l am cat mai curand. Astept sa vad cele 5 cadouri-dorinta ale tale! Pupici

Anonim spunea...

Multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine !!!! ... ce de dorinte misto ai ;) ...sper sa-ti aduca mosu ceva din tot ce-ti doresti ;)...

Simona spunea...

Adina, cu multa placere. Abia astept sa vad dorintele tale! Te pup

Cristina spunea...

Simona, multumesc mult! Ti-am trimis un email...Iti doresc sa iti aduca mosul cat mai multe din lista ta!

TeoBucatar spunea...

Dar nu ceri mare lucru de la mosu:)Eu iti doresc sa ti le aduca pe toate!Si sa ma iei si pe mine la sedinta de masaj ca am nevoie:)

Simona spunea...

Cristina, am dat un replay. Pupici
Teo, am zis si eu.. n-am dat cu paru`! :)) Acu` daca si-o face mila Mosu de mine sa mi le aduca.. bine, daca nu.. o sa ma multumesc cu ce am si strang bani sa mi le i-au singura! :)) Pupici

sara & Miki spunea...

Multumesc... esti o dulce si te iubesc. Te rog considera ca leapsa am si postat-o aici la tine. Sunt cam ocupatra acum si nu stiu daca ajumg sa mai postez o leapsa. Te sarut cu drag!

Simona spunea...

Sara, daca nu apuci s-o postezi... dublam dorintele mele. E bine? :) Iar daca Miki doreste si el ceva.. ii alocam o foaie noua :)) Te pup dulce, sentimenul este reciproc. Sper sa-ti rezolvi problemele cat mai repede.

Petronela spunea...

Vezi ce lenesa am devenit???Am intrat mai rar pe blog,si spre rusinea mea abia acum am aflat de leapsa de la tine....M-ai luat pe nepregatite si sincer dorintele mele tin mai mult de partea spirituala ,da imi doresc SANATATE pentru mine si familia mea....
Asa ca cer timp pana maine sa-mi fac tema !
Multumesc ca m-ai ales in cele 5 ,te imbratisez si te pup !!!

Simona spunea...

Petro, abia astept sa vad ce dorinte ai! Te pup cu mare drag si.. ai timp pana de Craciun! :)

Anonim spunea...

Nu am zis nimik pana acum deoarece imi era greu sa refuz leaspa cu toate ca stiam ca imi este imposibil sa mai fac si asta:( ... insa am zis mai astept cateva zile si poate se iveste o fereastra ptr a-mi face timp si a posta-o , dar se pare ca nu s-a ivit , asa ca te rog frumos sa ma ierti ca nu pot duce leapsa mai departe si iti multumesc din tot sufletul ca te-ai gandit la mine , insa eu de la mosu si de la noul an imi doresc sanatate si fericire , ptr ca stiu ce greu este sa ai o multime de minuni in jur , dar sa nu ai sanatate si fericire in suflet .... iar tie draga mea , sper sa-ti aduca mosul tot ce-ti doresti ptr ca esti minunata !!

Simona spunea...

Adina, multumesc mult ptr urari! Stiu ca toata lumea este extrem de ocupata in perioada asta, asa ca nu-i problema! Si... pana la urma tu ai continuat leapsa in comentariu. Ai spus clar ce-ti doresti asa ca... sa nu-l aud pe Mos ca nu stie!! Te pup dulce-dulce si-ti doresc liniste sufleteasca, fericire si sanatate!