RSS

miercuri, 8 februarie 2012

Aripi picante cu cartofi la cuptor


Sunt o carnivora innascuta! Daca ar fi sa aleg intre cele 3 specii de baza - porc, vita, pasare, mi-ar fi foarte greu sa ma decid... Imi place ciorbita de vita... sau friptura de porc la cuptor...  sau supa de pui cu taitei de casa, dar n-am sa refuz niciodata niste aripioare picante!!!

Ingrediente:
1 caserola aripioare
2 lingurita sare
3 lingurita zahar
1 lingurita rozmarin
2 lingurite boia iute
2 lingurite peperoncino
5 catei de usturoi
zeama de la 1/2 lamaie
apa minerala
ulei de masline
ulei ptr prajit
2 cartofi
50 g unt sarat cu cimbru
sare

Aripioarele le-am taiat in 3, aruncand varful. Le-am spalat si curatat bine.
Am amestecat  condimentele cu usturoiul pisat si ulei de masline.
Am adaugat si sucul de la o jumatate de lamaie.... apa minerala .. cca 200 ml.
 Am pus amestecul de condimente peste aripioare si am dat la frigider ptr 24 ore.
Dupa ce au stat la marinat, am pus aripioarele intr-o tava in care am adaugat ulei de masline, si am dat la cuptor. Eu nu am folosit marinata.
 Am pregatit si cartofii, taindu-i bucati. Am pus intr-un vas de yena bucati de unt sarat cu cimbru, si cartofii bucati si am dat la cuptor.
Am lasat la cuptor pana au fost gata si aripioarele si cartifii.
Am servit alaturi cu o salata de sfecla, iar pe cartofi am pus smantana!
O bunatate de cina!!
Pofta buna!

18 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu vreau cartofii.Diana vrea carnea.Ne primesti la masa?Pupici!

Ghiocel07 spunea...

De unde ai luat untul? Ce ulei de masline folosesti, am incercat mai multe feluri si noua nu ne prea place gustul....Poate ai nimerit unul mai putin "salbatic".

Corina spunea...

Minunate-s rumenite, te lingi pe bot!:) Pup

Licuta Marin spunea...

Mmm, grozav de bune!!!Exact pe gustul meu!Pup!

Maria spunea...

Yammy, ce gustos.. si mai este insotita de sfecla rosie.....delicios.Pupici:x

Simona spunea...

Va astept cu drag pe amandoua! Pupici

Simona spunea...

Untul mi l-a cumparat al meu din Kaufland.
Nici eu nu sunt o mare iubitoare de ulei de masline, dar am gasit la LIDL un ulei mai fara gustul ala de ranced (asa mi se pare mie!), este la 500 ml, Ulei de masline italian 100% virgin extra pur, facut de LUCCESE. Costa in jur de 15 lei.

Simona spunea...

N-as refuza niciodata o portie de aripioare! Pupici

Simona spunea...

Ti-am spus eu ca avem acelasi gusturi.. :) Pupici

Simona spunea...

As manca sfecla rosie si c-o portie de tort! :)) Glumesc, binenteles! Pupici

TeoBucatar spunea...

Pai cine crezi ca ar refuza niste aripiore picante?

FLORY spunea...

Rumene si apetisante!Pupici!

Haplea spunea...

Yuumyy...delicioase.

Simona spunea...

Asa ma gandeam si eu.. :) Pup

Simona spunea...

Mmm.. ce bune au fost..

Simona spunea...

Delicioase si picante! :)

Cristina spunea...

Arata ff bine!

Simona spunea...

mercic! Pup