RSS

vineri, 16 septembrie 2011

Conopida pane

Spuneam ca nu am timp sa gatesc... Cred ca m`am exprimat gresit: gatesc zilnic, chestii simple... banale... in schimb nu am timp sa BUCATARESC, cum mi`ar place mie...Treaba cu bucatareala se intampla de obicei in weekend.. cu precadere sambata... asta daca nu cumva mai aveam vre`un program de vizite, nunti, botezuri, cununii, mini-concedii... etc.
Aseara iubitul meu a vazut frumoasa de conopida care avea destinatia muraturi, si l`a luat pofta de conopida pane... "ca n`am mai mancat de 2 ani!" .. Asta.. asa un fel de ..."bine-bine.. sunt 2 ani de cand nu mi`ai mai facut conopida pane!" 
Si uite asa am rezolvat`o rapid si cu cina!


Ingrediente:
500 g conopida
3 oua
faina
apa minerala
sare
ulei


Am rupt conopida buchetele si am pus`o la oparit in apa cu sare.
Cat conopida s`a scurs, am batut 3 oua cu putina sare, am adaugat faina si apa minerala.
Buchetele de conopida le`am trecut prin faina, apoi prin compozitia de ou si le`am pus la prajit in baie de ulei.
Noi le`am servit simple, doar cu gogosari murati.

7 comentarii:

FLORY spunea...

Arata tareee bine,nici eu n-am mai facut de muult!Pupici!

Cristina spunea...

Imi place! Uite n-am facut de mult asa ceva... Pup

TeoBucatar spunea...

E preferata noastra,e foarte buna !

Simona spunea...

Flory, Cristina, ma bucur ca v`am adus aminte de acest preparat! Va pup

Simona spunea...

Teo, asa este! Bun si rapid. Pupici

Anonim spunea...

nici eu nu am apucat anul acesta sa fac, chiar daca ne place fff mult !!!!!

Simona spunea...

Pai mai ai timp, Pisicuto! Te pup