RSS

joi, 29 noiembrie 2012

Inele de gogosi

Cel mai iftin, usor si delicios dulce facut de romani, cred ca sunt gogosile!! O gogoasa pufoasa si fierbinte place si celor de la oras, si celor de la sate, si celor bogati si celor saraci!
Deci, va invit la gogosi!!! Ineluse de gogoasa!!


Ingrediente:
500 g faina
1 cub drojdie (25 g)
lapte dulce
esenta vanilie
sare
zahar pudra
ulei pentru prajit



Drajdia am desfacut-o in putin lapte caldut si am lasat-o la crescut cca 15 minute. Am amestecat faina cu drajdia desfacuta si cu restul de lapte, iar la final am pus putina sare. Am framantat un altuat elastic si nelipicios. 
Am lasat la crescut cca 1 ora, la loc caldut.
Cand aluatul a crescut frumos, am intins o foaie cu grosimea de cca 1 cm, 
iar ajutandu-ma de 2 pahare am format inelusele, pe care le-am prajit in mult ulei.
Inelusele le-am scos pe servete absorbante, apoi le-am trecut prin zahar pudra si le-am mancat cu mare pofta! 

6 comentarii:

Cristina spunea...

PRIMA!!! Ma servesc cu 2-3! PUP!

Buburuza Bubu spunea...

WoooW vreau si eu!Te Rog!!! Ce fain ti-au crescut mmmm... Reteta furata :)

adnia spunea...

ei, da...asta da desert delicios!

Simona spunea...

@Cristina, serveste-te cu placere! Pup
@Buburuza, ma bucur ca-ti plac! Pupici
@Adnia, multumesc!! Pup

Flori spunea...

Mmm! Gogosi!!! fur si eu :)

The Wandering Oltean spunea...

O gogoase buna nu refuz niciodata