RSS

luni, 14 octombrie 2013

Pui umplut cu carne tocata

In ultima perioada, pentru ca nu mai am timp sa stau asa mult in bucatarie, fie am pregatit mancaruri simple, fie am gatit la cuptor. Si cum puiul de curte este preferatul meu, si da, sunt fericita ca il am in curte, mi-am facut de cap cu el combinandu-l cu niste carne tocata. Ce a iesit? O bunatate!!!


Ingrediente:
1 pui de curte de cca 1,5 kg
300 g carne tocata amestec porc/vita
2 linguri orez
3 fire ceapa verde
sare
piper
delikat
ulei/grasime de pasare topita


Am calit ceapa in putin ulei, apoi am lasat-o sa se raceasca. Am amestecat ceapa cu carnea tocata si orezul, am condimentat cu sare, piper si delikat.
Cu amestecul rezultat, am umplut puiul spalat si curatat bine. Pentru ca umplutura sa nu iasa, am prin cu doua scobitori.
Am pus uleiul si grasimea de pasare intr-o cratita pe foc. Cand s-a incins, am pus puiul, prajind-ul putin pe toate partile, apoi am dat cratita la cuptor, la foc mediu, pentru cca 2 ore.  In aceasta perioada am intors puiul de cateva ori, si l-am stropit din cand in cand cu zeama lasata.
Cand a fost gata, am portionat puiul si l-am servit cu umplutura de orez si carne, alaturi de o salata de castraveti, ceapa verde si marar.

22 comentarii:

catkitchen spunea...

Tot am zis ca fac si eu un puiutz umplut si uite ca tot altele am facut !! :(

In bucatarie la Sidy spunea...

Cum sa nu fie bun asa umplut ??? Un adevarat rasfat.....
Si al tau arata minunat asa rumenit frumos.....!
Te tzuc cu drag !

Unknown spunea...

Simo draga ai facut o bunatate de mancare. Puiul asta al tau ne face zile negre...de pofta :P Te pup

Simona spunea...

Cred ca e tare gustos !

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Vai de mine ce deliciu! Arata foarte bine si sunt convinsa ca este si delicios!

Mihaela Mihalache spunea...

Nu poate fi decat foarte bun! Am salvat reteta ;)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Trebuie musai incercat pentru Diana mea cea carnivora!
Pup cu drag!

Alice Kitchenette spunea...

o combinatie irezistibila, arata tare delicios, place place place! ;)

Cristina spunea...

Yammy! Imi plac puii umpluti!

Liana@Transylvanian Kitchen spunea...

Pfoai, ce bine arată!

sara & Miki spunea...

Si eu sunt carnivora, iar asa un pui e de nerefuzat! Pup!

Brindusa spunea...

Oare de ce m-am apucat sa ma uit la tine pe blog la ora asta? Puiul ala arata tare bine si mi-a facut o pofta ...

Licuta Marin spunea...

Mmm, ce bine arata!!!Ce pofta mi-ai facut!Yummy!

maria mihalache spunea...

cum sa refuz o asa bunaciune?
pup si noapte buna!

Stefy spunea...

arataaa...delicios!!!

Buburuza Bubu spunea...

Cu siguranta a fost o bunatate,o reteta care trebuie probata! Pup

adnia spunea...

Buna! a sosit timpul ca Adnia's blog sa treaca la un nou nivel, sa primeasca un nume si o casuta noua, care iti sta la dispozitie incepand de azi! Asadar, te invit cu emotii sa treceti pragul Retetelor mele dragi, pe care le gasiti de acum aici: http://www.retetelemeledragi.com/
De asemenea, daca ma urmaresti le blogroll, te rog din suflet sa modifici (din nou, cu toate scuzele de rigoare) linkul din blogrollul tau!

Danutza spunea...

Nu puteam sa lipsesc la asa bunatate! Yummmmy :)

Pup:*

Simona spunea...

Va pup si va multumesc ptr aprecieri!!

Rocsy Ciobanu spunea...

Mama, mama ce bunatate. Seara frumoasa. Pup!

Unknown spunea...

Imi place mult ce ai fcut tu aici!

Alexandrina spunea...

Sarbatori fericite! Un Craciun cu pace in suflet, cu ganduri pozitive si un an 2014 mai bun!