RSS

luni, 13 aprilie 2015

Ciorba de miel cu leurda si lapte batut

Hriostos a Inviat!! 
Pentru azi v-am adus o delicioasa ciorba de miel!


Ingrediente:
500 g carne de miel cu os
3 morcovi micuti
1 telina mica
2 cepe
2 linguri orez
1 mana leurda
1 litru lapte batut
2 galbenusuri
cca 100 ml otet
sare
piper boabe
leustean



Carnea de miel am spalat-o bine in mai multe ape, apoi am pus-o la fiert in apa rece. Am adaugat sare si piper boabe si am luat spuma de cate ori a fost cazul. Cand carnea nu si-a mai lasat spuma, am pus ceapa, morcovul si telina, toate tocate marunt. Am lasat sa fiarba cca 20-30 minute, apoi am pus orezul si leurda tocata marunt, si am mai lasat vre-o 15 minute la foc mic. Am adaugat otetul. Galbenusurile le-am amestecat cu lapte batut (sau 500 ml smantana), apoi am luat din oala zeama fierbinte si am adus amestecul la temperatura ciorbei. Am rasturnat totul in oala si am lasat sa dea intr-un clocot. 
Am pus leusteanul tocat marunt, am potrivit de sare si am oprit focul.
O bunatate de ciorbita!

2 comentarii:

sara & Miki spunea...

Paste fericit si numai bine!

Cristina spunea...

Delicioasa!