RSS

miercuri, 20 februarie 2013

Brownie cu menta

Tare mult imi plac provocarile... Din pacate timpul asta, bata-l vina, nu prea imi mai ajunge, dar.. nu ma las!! Astazi este ziua cea mare.. ziua in care Bucatarul Curajos isi face debutul si pe blogul meu :) Luna trecuta m-am incurcat in incurcaturi si.. am lipsit, dar promit ca nu mai fac! :)
Pentru ziua de azi am de postat dulcele propus de Ioana, si anume Brownie cu menta. Cat de bun a fost... mmm.. hai sa zicem ca abia am reusit sa fac pozele, care nu-s deloc reusit, dar altele n-am mai avut din ce sa fac si nici timp de o noua tura n-am avut!

Ingrediente:
170 g unt
150 g ciocolata 52% cacao
2 oua
200 g zahar brun
3 linguri whisky
1 lingura menta uscata
150 g faina
1/2 lingurita praf de copt
pentru sos:
40 g ciocolata 52% cacao
40 ml smantana lichida




Ciocolata am rupt-o bucatele, untul l-am taiat cubulete, si impreuna le-am pus la topit pe baie de abur. Cand s-au topit am dat vasul de-o-parte si m-am ocupat de aluat.
Intr-un bol am pus ouale si zaharul si am mixat pana acesta s-a topit. Am adaugat whisky-ul si menta (din pacate menta proaspata pe care o cumparasem special ptr aceasta prajitura, s-a uscat pana am apucat s-o pregatesc), ciocolata topita si la final faina amestecata cu praful de copt.
Compozitia am pus-o intr-o tava cu diametrul 20x30, tapetata cu hartie de copt. Am dat tava la cuptorul preincalzit, la foc mediu ptr cca 30 minute.
Intre timp am pregatit si sosul, infierbantand smantana fara a o lasa sa fiarba si apoi adaugand ciocolata taiata cubulete. Am omogenizat bine, am lasat putin sa se racoreasca, si... voila!!

12 comentarii:

Micky Apostu spunea...

Bine ai venit in grupul nostru Simona draga! Felicitari pentru reteta, a iesit minunata! Pupici

adnia spunea...

de cand tot vreau sa fac brownie cu menta si n-am reusit! vreau si eu in grupul vostru..se poate? dar mai intai trebuie sa aflu si regulile jocului:)

Mihaela Mihalache spunea...

sigur este un deliciu :) pupici

Unknown spunea...

Imi place grozav de mult!

Buburuza Bubu spunea...

Mare dreptate ai cu timpul,sa' bata vina :) si eu duc lipsa ....Suna tare apetisant reteta! pup

Cristina spunea...

Doar atat spun: delicioase!!! Te pup!

Ghiocel07 spunea...

O ciocolatoasa cu menta....foarte buna. Pupici :*

Unknown spunea...

Foarte frumos ti-a iesit prajiturica asta Simo! Pup

Simona spunea...

@Micky, multumesc de intampinare si apreciere! Pupici
@Adnia, reteta asta este absolut delicioasa!! Te asteptam in grup, regulile le gasesti la Ama. Pupici
@Mihaela, absolut! Pup
@Kadia, si mie mi-a placut! Pup
@Buburuza, ti-o recomand cu drag! Cat despre timp.. trebuie sa ne obisnuim cu nebunia vietii! :) Pupici
@Cristina, ca bine zici! :) Pupici
@Ghiocela, buna tare a fost! Va pup
@Paula, multumesc mult.. Din pacate pozele au fost facut pe fuga.. fara lumina.. fara inspiratie :) Pupici

Rocsy Ciobanu spunea...

Imi place foarte mult si daca e si cu menta imi imginez ce gust nemaipomenit are!

Emily spunea...

minunata combinatie! Ador ciocolata cu menta sau cu portocale sau cu piper ;)

Te imbratisez draga mea!

Timea spunea...

Minunat. Si mie imi place tare mult ciocolata in combinatie cu menta. Pup