RSS

joi, 27 iunie 2013

Chifle cu lapte batut si rosii uscate

Am mai spus intr-o postare ca vreau sa cumpar timp.. pana acum n-am gasit nici un vanzator :)
Dar de niste chifle nu puteam sa nu-mi fac timp, nu?! Era mai mare rusinea ca eu sa nu pregatesc pentru Provocarea Dulce Romanie, niste pufosenii d-astea! :)

Ingrediente:
600 g faina alba
200 ml lapte batut
1 plic drojdie uscata
1 lingurita zahar
1 ou
1 lingurita sare
cca 150 ml apa calda
2 linguri ulei de masline
3 bucati rosii uscate din ulei
1 ou pentru uns



Faina am cernut-o intr-un castron. In centru ei am facut o gaura, in care am pus drojdia uscata, zaharul si putina apa calda, si am lasat vre-o 10 minute sa se activeze drojdia. Am adaugat oul, laptele batut si sarea, si am amestecat cu o lingura de lemn.
La final am pus uleiul si am inceput sa framant, adaugand si rosiile uscate taiate marunt.
Aluatul l-am framantat vre-o 10-15 minute, apoi am acoperit cu o folie vasul si l-am lasat la crescut vre-o 45 de minute.
Cand si-a dublat volumul, am scos aluatul pe masa infainata, am format bilute pe care le-am pus intr-o tava si le-am mai lasat la crescut 20-30 minute.
Le-am uns cu ou si am bagat tava la cuptor pana chiflele s-au rumenit frumos!
Pofta buna va doresc!

10 comentarii:

Andreea-Denisa spunea...

La fix !! Numai bune ca sunt caldute si apetisante !!:D

Danutza spunea...

Ce bunute!! Deja simt miros de painica proaspata si calda :)

Pupici:*

Maya spunea...

Bune chifele calde si pufoase!
Pupici!

Haplea spunea...

Ce frumusele sunt chiflele!

Mihaela Mihalache spunea...

ce-as papa una :)) Arata bine!

In bucatarie la Sidy spunea...

Daca gasesti cumva magazinul de unde se poate cumpara timpul....sa ma anunti si pe mine, te rog frumos !
Cat despre pufoseniile astea....eu ma vad mancand una cu o cana cu lapte caldut si putina miere....
O delicatese !
Weekend linistit sa ai, te tzuc !

Gabriela spunea...

Mmm, ce bune or fi! Arata perfect!

Rocsy Ciobanu spunea...

Offf timpul asta..lasa ca o sa vina si ziua cand o sa ai timp. Chiflele pregatite arata tare bine. Pup!

Unknown spunea...

Cat de delicos arata! Pufoase si calde

Laura Nechita spunea...

arata de senzatie! imi place ideea cu ardei ;)
cat despre timp...e tare, tare scump >:d< muaah!