RSS

luni, 12 noiembrie 2012

Lipie rulata

Ce poate fi mai bun decat un sandwich rapid?! Si... cum de sandwich-urile clasice ne-am plictisit m-am gandit la o varianta mai... de oras asa :) Mie mi-a placut foarte tare ce a iesit, asadar m-am gandit sa va impartasesc si voua reteta, care sper sa va fie pe plac!


Ingrediente:
1 lipie libaneza
crema de branza cu smantana Delaco
kaizer
cascaval Rucar de la Delaco
2 rosii mici de gradina
sunca presata
ardei verde



Lipia am copt-o intr-o tigaie, pentru cateva secunde, pe ambele parti.
Am lasat-o sa se raceasca, apoi am uns-o cu crema de branza cu smantana. Pe mijloc am pus un rand de kaizer, apoi cascaval ras, rondele de rosie, din nou cascaval ras, felii de sunca presata, cascaval ras, si bastonase de ardei verde.
Am rulat lipia, si am taiata-o in bucati de cca 2-3 cm.
Pofta buna va doresc!!

13 comentarii:

catkitchen spunea...

Imi place ideea !!!! ;)

Buburuza Bubu spunea...

O reteta rapida si buuuna!!hugs

Alina Avram spunea...

Simplu și de efect!

Ramona Alina spunea...

Delicios:)

Biochimist la cratita spunea...

A mai ramas si pentru mine o bucatica delicioasa?!
Pupici

Unknown spunea...

Ce bunatate!! Arata grozav de bine, rapid, bun si sanatos! Pupici

Flori spunea...

O idee de pus in practica! :)Super!

Laura Nechita spunea...

Si eu cum fac sa pap? bestiala idee! usor de facut, rapid de papat si deliciooooosss! Daca scutur blogul, cade ceva si pe aici? :P
te pupacesc!

maria mihalache spunea...

Alaturi de o cana cu lapte este delicios pentru un mic dejun.
Pup!

Simona spunea...

@Adina, ma bucur! Pup
@Buburuza, asa este! Rapid, gustos, si.. de efect! Pup
@Alina, exact!! Multumesc de vizita!
@Ramona, asa este! Pupici
@Alina, binenteles!! Pup
@Paula, multumesc! Pup
@Flori, ma bucur ca-ti place! Pupici
@Laurici, nu cred ca pica nimic.. dar te astept sa-ti fac! App: asta il pozam cand vb cu tine la tel :)) Pupici dulci
@Maria, mm.. dau si lapte!! De vaca originala! :)) Pupici

Rocsy Ciobanu spunea...

Foarte buna...

Haplea spunea...

Un aperitiv clar pe gustul meu!

Emily spunea...

bun rau de tot :*