RSS

joi, 18 august 2011

Rulouri din piept pui cu cartofi evantai

Tot pentru concursul Provocarea lunii August "Dulce Romanie2011" am facut in weekend niste rulouri din piept de pui cu cartofi frantuzesti evantai si salata de varza rosie. Cel mai incantat a fost iubitul meu, care este mare fan snitele si tot ce se asociaza cu acestea.

Ingrediente:
1 piept de pui mare
1 castravete murat
6 felii cascaval
felii de bacon
2 oua
faina
pesmet
2 cartofi mai mari
50 g unt
sare
piper
1/2 bucata varza rosie
otet balsamic
ulei masline

Pieptul de pui l`am transat felii subtiri pe care le`am batut cu ciocanul de snitele.
 Le`am sarat si piperat...
Deasupra pieptului batut bine am pus cate o felie de cascaval si o bucata de castravete murat..

 Am rulat bine, in asa fel incat sa nu iasa cascavalul cand le voi praji.
Am imbracat ruloourile in feliile de bacon, apoi le`am dat prin faina, apoi prin ouale batute, apoi prin pesmet.
Le`am pus putin la prajit in ulei.
Cat se prajeau rulourile am pregatit cartofii, i`am curatat, i`am taiat evantai punand bucati de unt intre feliile taiate. Am presarat sare si piper si i`am bagat la cuptor. Au stat la cuptor pana s`au rumenit.
Am uns un vas de yena cu unt, apoi am pus rulourile si le`am dat la cuptor ptr 30 min, la foc mic.
Cat au stat rulorurile si cartofii la cuptor, am pregatit salata... foarte simpla.. Am tocat varza, am pus sare, piper, otet balsamic si ulei de masline. Cum spun Cristina si Flory - simplu si bun!
A iesit... DEMENTIAL de bun!
  
Pofta buna!

8 comentarii:

Cristina spunea...

o bunatate!Pup

Simona spunea...

Chiar a iesit foarte bun! Pupici

Anonim spunea...

harnicuta mai esti , super rulada ai facut !!!!

FLORY spunea...

Ce apetisanta e,arata minunat!pupici!

Simona spunea...

Sar`mana Pisicutz! Nu prea sunt harnicuta... Din pacate in ultimul timp n`am mai avut timp de bucatareala.. am nepotica in vizita la mine si suntem mai mult pe drumuri :) Pupici

Simona spunea...

Flory, mercic mult! Pupici si tie

TeoBucatar spunea...

Tare frumos ai rulat baconul ala!O zi buna sa ai,Simo!

Simona spunea...

Sar`mana Teo! Un weekend placut iti doresc!