RSS

joi, 12 aprilie 2012

Porc cu cartofi condimentati la cuptor

Desi saptamana asta am tinut post, astazi am sa postez o reteta cu carne de porc... era si ea ratacita prin pc :)) Ca sursa de inspiratie am avut-o pe Ama, al carui blog va invit sa-l vizitati! Sper sa va placa!

Ingrediente:
6 cartofi rosii potriviti
1/2 ardei verde
1/2 ardei rosu
1 morcov mediu
1 ardei iute
1 tija praz
1 lingurita busuioc
1 lingurita cimbru
1 lingurita oregano
1/2 lingurita fulgi de ardei
1 lingurita delikat
sucul de la 1 lamaie
ulei de masline
cca 400 g ceafa porc
sare
piper
1 lingura sos de soia


Legumele le-am curatat, spalat si taiat in bucati, felii, rondele, apoi le-am comdimentat cu busuioc, combru, oregano, fulgi de ardei si delikat. 
Am amestecat bine, apoi am pus ulei de masline si suc de lamaie si am dat la frigider ptr cca 3 ore.
Carnea am portionat-o, am condimentat-o cu sare, piper si sos de soia, si am dat-o la frigider ptr cca 3 ore.
Dupa perioada de marinare, am pus intr-o tava hartie de copt, apoi am adaugat legumele cu o parte din zeama in care au stat, si bucatile de carne.
Am dat la cuptor ptr 1 ora jumatate, la foc potrivit (din pacate n-am mai apucat sa fac poze la tava scoasa din cuptor).
Au iesit delicioase!!! Legumele usor picante, iar carnea extrem de frageda si gustoasa!
Pofta buna va doresc!

4 comentarii:

Cristina spunea...

Paste fericit, draga mea!

Unknown spunea...

Iti doresc sa ai un Paste luminat, linistit si cu ganduri bune. Hugs.

Simona spunea...

@Cristina, un Paste fericit si tie! Pupici
@Brandusa, Un Paste fericit si linistit iti doresc si eu! Pup
@Maya, Sarbatori fericite si tie alaturi de familie! Pup

FLORY spunea...

Paste fericit! Mii de pupici!