RSS

miercuri, 26 octombrie 2011

Somn cu legume la cuptor

Dupa ce v-am prezentat ciorbita de perisoare din peste, acum va arat ce am facut cu restul din frumusetea de somn. Intre o marinata la cuptor.. si peste cu legume, am ales ultima varianta.

Ingrediente:
1,5 kg somn
1 ceapa mare alba
1 ceapa mare rosie
1 morcov mare
1/2 ardei rosu
3 cartofi marisori
1 lamaie
5 linguri ulei de masline
delikat
condimente pentru peste


Pestele l-am decapitat, curatat, spalat bine, apoi l-am portionat. O parte a mers la ciorbita, iar peste restul bucatilor am presarat sare mare si am lasat cateva ore la rece.
Cand le-am scos, am spalat bucatile de peste, si le-am condimentat cu condimente ptr peste.
Ceapa, morcovul, ardeiul si cartoful le-am spalat, si le-am taiat julien - ceapa, rondele - morcovul si felii groase - cartoful. Lamaia am taiat-o felitute nu foarte subtiri.
Am pus uleiul de masline in tava, am pus ceapa, ardeiul, morocovul.
Am adaugat bucatile de peste..
..iar deasupra cartofii si lamaia, am presarat delikat, piper si o ceasca de apa.
Am acoperit cu folie si am dat la cuptor ptr cca 30 min.
Apoi am scos folia si ptr ca vroiam un pic mai rumen, am dat drumul la grill si am mai lasat cateva minute pana "s-a colorat".
Noi am servit cu paine de casa proaspat pregatita! A fost delicios!!
Pofta buna!

8 comentarii:

Anonim spunea...

ador tot ce contine peste ;) ...e super papika ta !!!

Cristina spunea...

Imi place mult pestele, iar somnul este super bun!!! Ai facut o bunatate aici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Un deliciu ai pregatit tu aici.Sa va fie de bine.Pupicei.

Simona spunea...

Adinutza, si noi la fel! As manca peste si la micul dejun! Te pup
Cristina, si noi il adoram! Pupici
DiaMar, multumesc mult. Te pup

Din bucataria mea spunea...

Ce delicatesa!!!Imi place la nebunie,pestele:)!Pup!

Simona spunea...

Licuta, mercic. Te pup

ghiocel07 spunea...

Astazi primesc si eu un somn si reteta asta a picat la fix. Multumesc. O zi frumoasa :)

Simona spunea...

Ghiocela, te pup! Un weekend placut!