RSS

luni, 5 decembrie 2011

Ciorba din ciolan de porc

Si ce mai gatim?? Este intrebarea pe care mi-o pun zilnic... Si probabil nu sunt singura! In preumplarile mele prin supermarketuri, am gasit o frumusete de ciolan. Si ce sa fac eu cu el?! O ciorbita! Ca cica n-am ma facut de mult o ciorbita de purcelus!

Ingrediente:
700 g ciolan porc
1 ceapă mică
¼ praz
1 păstârnac
1 morcov
1/2 ţelină mică
cca 1 ardei roşu (eu am avut de la congelator)
suc de roşii
o mână orez
delikat
borş
leuştean (de la congelator)
pătrunjel
Ciolanul l-am spălat bine şi l-am pus la fiert cu puţină sare. Când a fost fiert, adică cam o ora, l-am scos, iar zeama am strecurat-o de 2 ori. Când ciolanul s-a răcit puţin, l-am tăiat în bucăţele.
Am pus din nou zeama pe foc şi am adăugat legumele tocate si ciolanul bucati. Am lăsat să fiarbă cca 20 minute, apoi am adăugat orezul, amestecând cu o lingura de lemn ca să nu se prindă de fundul oalei. 
La 5 minute am pus sucul de rosii, pe care l-am lăsat să de în câteva clocote. Am acrit cu bors magic - cca 2 linguri la 3 litri ciorbiţă, şi am adăugat o lingură de delikat. La final am pus patrunjelul şi leuşteanul tocate mărunt. Am stins focul şi am lăsat câteva minute acoperit cu un capac ca să se imbine aromele.
Am păpat ciorbiţa cu smântână şi ardei foarte iute!

 Pofta bună!

5 comentarii:

Anonim spunea...

delicioasa ciorbita !!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Am venit dupa mirosul imbietor.Te pup!

Simona spunea...

Adinuta, asa este!
Mihaela, serveste te rog! Pupici

Simona spunea...

Delicioasa trebuie sa mai fie ciorbica asta!!!

Simona spunea...

Simona, cea mai buna leguma e porcu, nu?! Scuze fetelor care tin post..