RSS

joi, 25 aprilie 2013

Risotto cu leurda si ciuperci

Luna asta a fost luna leurdei :)) Daca va spun ca si acum am in frigider, ma credeti? Sa nu mai zic ca am pus si cateva pungute la congelator... 
Reteta de fata este una din preferatele mele... Combinatia de orez, ciuperci si leurda este dementiala!!!
Si cum stiu ca-s si preferatele Adinei, trimit o portie si la ea la Provocarea "Dulce Romanie"

Ingrediente:
1 mana leurda
100 g orez cu bob lung
10 ciupercute
2 fire ceapa verde
1 varf lingurita curry
50 ml vin alb
sare
piper
ulei
supa de legume 



Ceapa verde am tocat-o marunt si am calit-o in putin ulei. Am adaugat leurda si ciupercutele taiate pe jumatate si am lasat putin sa se caleasca toate. La final am adaugat orezul pe care l-am lasat la calit cateva minute. 
Am stins cu vin si supa de legume. Am adaugat sare, piper si am completat treptat cu supa fierbinte pana orezul s-a gatit, nelasandu-l totusi sa se inmoaie, ci mai al-dante asa. La final am pus curry.
Am papat orezul cu o salata de leurda cu rosii si ridichii.
Pofta buna va doresc!

6 comentarii:

catkitchen spunea...

Eu te cred pentru ca si la mine este la fel .Atata timp cat este in sezon nu lipseste din frigider , iar apoi din congelator !! ;)
Multumesc ptr retete !! <3

Paradis spunea...

Un deliciu!Arata Minunat ! ..ce bucurie pe voi ca gasit Leurda..aici nu am vazut:(

Biochimist la cratita spunea...

Ce bunatate!

Buburuza Bubu spunea...

Risotto cu Leurda Mmmmm....o reteta f.f. buna!!!pup

Mihaela Mihalache spunea...

super leurda in orice mancarica ;) Pupici

The Wandering Oltean spunea...

Un deliciu!