RSS

marți, 20 noiembrie 2012

Salata de conopida si ardei

Cu intarziere am reusit sa fac salatica asta! Reteta este luata de la o colega, incercata de alte multe colege si laudata atat de tare, incat nu m-am putut abtine!! O bunatate a iesit!! Voi mai face cateva portii!


Ingrediente:
1 kg conopida
1 kg ardei capia
300 ml otet
300 ml ulei
150 g zahar
300 g pasta de rosii


Otetul impreuna cu uleiul, zaharul si pasta de tomate le-am pus la foc, lasandu-le sa fiarba cca 30 minute. Dupa aceasta perioada am adaugat buchetelele micute de conopida si ardeiul taiat fideluta. Impreuna se mai fierb cca 40 minute. Se potriveste de sare (eu nu am pus deloc pentru ca pasta de rosii era destul de sarata). Desi sosul va scade destul de mult, legumele isi vor lasa zeama, iar la final va avea consistenta potrivita.
Compozitia fierbinte se pune in borcane sterilizate, se capseaza capacele si se intorc borcanele cu gura in jos, acoperindu-le pana a doua zi cu o patura.
Mie mi-au iesit 3 borcane de 800 de grame si un borcan de 400 g.
Cat de buna a iesit?! Pai.. sa spun ca a doua zi am papat singura borcanul cel mic?! :)
 Pofta buna va doresc!

5 comentarii:

Haplea spunea...

Trebuie sa fie delicioasa salata!!!

Cristina spunea...

Pe cel mic, de 400 g, l-ai facut pentru mine? Pup!!!

Danutza spunea...

Ce bunatate! Uite nu mi-a trecut prin cap sa pun si eu conopida cand am facut gogosarii cu sos ...yummy!!
Pupici!

catkitchen spunea...

Mai , tu anul acesta ne-ai uimit cate conservaraie ai pus !!! Bravooo!!!

Simona spunea...

@Haplea, este foarte buna!!
@Cristina, unu mai mare iti ofer, ce sa faci cu cel mic?! :) Pup
@Danutza, din pacate eu anul asta n-am facut doar cu gogosari :) asa ca, face un schimb :)) Pupici
@Adina, am scos parleala :)) acum sa vad si cate dintre ele mi-au iesit.. :D Pupici