RSS

miercuri, 10 august 2011

Ciorba din ciolane de porc afumate

Ptr ca am vazut niste ciolane "frumoase" de porc, nu m`am putut abtine sa nu cumpar vre`o 6 bucati. Si m`am tot gandit ce sa fac cu ele... Cum o ciorba n`am mai facut de vre`o saptamana, iar o ciorba de afumatura de porc n`am mai facut de foarte mult timp... am pus oala sub presiune pe foc si... da`i bataie!
Recunosc ca m`am dat cu treaba si am uitat sa fac prea multe poze..

Ingrediente:
6 ciolane afumate de porc, nu foarte mari
1 morcov
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
1 ceapa
1 mana orez
suc de rosii
leustean
sare
bors magic

Am spalat bine oasele in mai multe ape, apoi le`am pus in oala la fiert in apa cu putina sare, lasand oala fara capac pentru a lua spuma.
 Intre timp am pregatit zarzavatul, curatandu`le si taindu`le marunt.
 Dupa ce am luat spuma bine-bine, am adugat legumele si orezul si am pus capacul. Am lasat sa fiarba cca 45 minute, apoi am lasat oala sa se odihneasca... pentru a reusi sa scot capacul. Am pus oala din nou pe foc (fara capac) si am adaugat sucul de rosii, iar dupa 5 min borsul. Dupa inca un clocot am pus leusteanul tocat marunt si am oprit focul.
A iesit foarte gustoasa! Pacat ca nu pot manca mai des... ca na... cand nu sunt la dieta, ma abtin :))
Dar mai sunt si momente d`astea... Si mai fac 2 ture in plus! :)))
 

6 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Bine te-am gasit,Simona!Imi place ciorbica asta!pupici:)

FLORY spunea...

Sunt ani de cand n-am mai mancat asa o ciorbita buna cu ciolan afumat,ce pofta mi-ai facut!pupici!

Anonim spunea...

cui nu-i place asa ceva? ..... mor de pofta !!!

Simona spunea...

Bine ai venit Teo! Imi multumesc ptr aprecieri. Si noua ne`a placut tare mult ciorbita. Pupici

Simona spunea...

Flory, iti ofer un castronel de ciorba virtual, ca altfel nu mai e :) Pup

Simona spunea...

Pisicutz, o farfurie e ptr tine! :) Da, ciorba a fost buna, dar... mai rarut asa.. ca se depune :)) Te pup