RSS

duminică, 4 noiembrie 2012

Piureu de cartofi by Cristi Roman, cu friptura de porc la cuptor

Dupa atatea muraturi, era cazul sa mai postez si ceva mancare gatita :)
Acum ceva timp am poftit tare rau la un piureu de cartofi facut de Cristi Roman... si cum s-a ivit prima pofta, cum l-am facut. Tare bun a mai fost... cu siguranta il voi repeta! Si vi-l recomand si voua!!
Si cum nu puteam manca fara ceva carne... l-am imprietenit cu niste porc si cu o slatica asortata... mmm... ce bunatate!!


Ingrediente:
6 bucati pulpa porc
cimbru
boia iute
ardei iute pisat
7 rosii
5 catei usturoi
½ lingurita busuioc
½ lingurita oregano
½ lingurita ardei iute tocat
sare de mare
3 cartofi mai mari
50 g unt
busuioc uscat
parmezan
lapte

Carnea am condimentat-o cu cimbru, boia, sare si ardei iute pisat. 
Am uns-o cu putin ulei de masline, si am pus-o intr-o tava. Deasupra am turnat putina apa si am dat tava la cuptor pentru cca 30 minute.
Rosiile le-am oparit, apoi le-am curatat de pielita si de cotor, si le-am tocat marunt. Peste ele am pus usturoiul pisat, oregano, busuioc si ardeiul iute tocat. 
Amestecul l-am adaugat peste carne si am mai lasat la cuptor cca 60 minute, intorcand carne din cand in cand.
Intre timp am pregatit piureul: cartofii i-am curatat, spalat, taiat bucati si i-am pus la fiert in apa cu putina sare. I-am lasat pana au fost fiert, fara a se sfarama insa. Am adaugat busuiocul uscat, parmezan si unt, si am inceput sa pisez cartofii, amestecand toate ingredientele. Am completat cu lapte dulce, pana ce piureul a avut o consistenta pufoasa.
Am servit carnea alaturi de piure si cu o salata asortata de vara.
Pofta buna va doresc!!!

13 comentarii:

Maya spunea...

Arata foarte bine asa cu pierul ala. Minunat!

Danutza spunea...

Ce bine arata toata farfuria, nu stiu ce sa servesc mai intai...ca e pofta prea mare sa le gust pe toate :D

Pup!

Adnia spunea...

si eu, si eu!!!!!!

Ramona Alina spunea...

Aratã totul yummy!!!imi place noua fatã a blogului:)pup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cum nu se poate mai buna,exact pe placul Dianei!
Pupici!

Unknown spunea...

Ce bine arata, super!! Vin si eu la masa ;) Pup

Truedelights spunea...

O mancare grozava! Arata delicios!

Timea spunea...

Buna tare carnita! Si imi place si noul look al blogului. Pup

Mihaela Negrescu spunea...

avem aceleasi gusturi zilele astea :), facem schimb? iau de la tine o bucatica si eu iti dau de la mine :)!!pupici!!

maria mihalache spunea...

Si mie imi place noua fata a blogului tau dar imi place si bunacunile din farfurie.
Pup!

Simona spunea...

@Maya, si-i si foarte gustos!! Pup
@Danutza, serveste ce doresti! :) Pupici
@Adnia, si ptr tine o portie!! Pup
@Ramona, multumesc!! Pup
@Mihaela, te astept cu Diana la masa! Pupici
@Paula. te astept cu drag si pe tine! Pupici
@Truedelights, multumesc! Pup
@Timea, multumesc! Pupici
@Fantezie, binenteles!!! Pupici
@Maria, multumesc de doua ori!! Pup cu drag

The Wandering Oltean spunea...

O bunatate si jumatate!
Si mie imi place carnea de porc pregatita asa

Simona spunea...

@Oltean, ma bucur ca-ti este pe plac!