RSS

marți, 18 decembrie 2012

Lipie umpluta cu mozzarella, kaiser si ceapa verde

Ceva rapid si deliciospentru micul dejun?! Uite cu ce va servesc!! :)
 
Ingrediente:

2 lipii libaneze
150 g mozzarella Delaco
100 g kaizer
1 fir ceapa verde
busuioc uscat
sare
piper alb


In tigaia de clatite (sau o alta tigaie incapatoare) am prajit pentru 1 minut una din lipii. Deasupra am pus rondelele de mozzarela, kaizerul si ceapa taiata rondele. Am condimentat cu busuioc, sare si piper. Deasupra am pus si cealalta lipie, am mai lasat cateva secunda, si am intors pentru a se praji putin si cealalta lipie. Am mai lasat 1 minut, apoi am scos lipia din tigaie.
Am taiat-o in 4 si am papat-o pe nerasuflate!!

 Pofta buna!!

7 comentarii:

Biochimist la cratita spunea...

Am sosit la micul dejun si nu plec fara o jumatate din lipia asta delicioasa!

FLORY spunea...

De nerefuzat!Arata minunat!Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Asa ceva nu se refuza nicicum!Pup!

Nicol spunea...

Super bun!

Maria spunea...

Si eu as papa pe nerasuflate, o asemenea bunatate !!!!

Simona spunea...

@Alina, cu drag iti ofer jumatate din ea!! Pup
@Flory, multumesc! Pupici
@Mihaela, ptr tine o portie mai mare.. si pt Diana! Pupici
@Nicol, multumesc! Pup
@Maria, cam asa am patit si eu :)) Pupici

Truedelights spunea...

Ce pofta mi-ai facut!!! Arata super apetisant!