RSS

duminică, 7 august 2011

Frigarui de porc si pui

Cred ca nu m`am saturat data trecuta de frigarui... si de aceea sambata am facut iar. De data asta am facut frigarui si cu pui si cu porc.

Ingrediente:
ptr marinat carne pui: condiment ptr carne de pui, busuioc frunze verzi tocate, rozmarin uscat, patrunjel uscat, sare, delikat, piper, ulei de masline, zeama de la o jumatate de lamaie

ptr marinat carne porc: condiment ptr carne porc, cimbru uscat, patrunjel uscat, sare, delikat, piper, ulei de masline, zeama de la o jumatate de lamaie, 2 catei usturoi pisati 

ptr frigarui:
rosii cherry
ciuperci micute
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
3 cepe mici
betisoare
Frigaruile de porc:
Frigaruile de pui:
 Gratarul de pe aragaz (dezavantajul celor care stau la bloc :)) Si ptr ca mi`au mai ramas legume, am facut 2 frigarui doar cu legume.
Noi le`am servit cu orez prefiert cu legume si cu salata de rosii:
 Iar ce a ramas am pus intr`o caserola ptr bunica :)

0 comentarii: