RSS

duminică, 12 august 2012

Crap cu cartofi noi in punga, la cuptor

Tare mult ne mai place carnea sau legumele gatite in punga la cuptor. Amesteci toate cele cu condimentele care le doresti, inchizi punga, si pac cu ele la cuptor. Cat timp sta la cuptor, poti sa faci si ceva dulce...
Dar sa revenim la reteta, care nu stiu daca-i chiar reteta, dar este un bun pe care m-am gandit sa vi-l impartasesc si voua.

Ingrediente:
5 bucati crap
nucsoara
usturoi praf
busuioc
sare
piper
zeama de la o lamaie
ulei de masline
1 kg cartofi noi
sare
piper
boia
usturoi praf
ulei de masline

Bucatile de peste condimentate le-am pus intr-o punga speciala ptr cuptor, iar cartofii condimentati si ei in alta punga, intepand pungile din loc in loc cu o scobitoare.
Am asezat punga cu cartofi intr-o tava si am bagat la cuptor, iar dupa cca 15 minute am adaugat si punga cu pestele. Am mai lasat 20 minute, apoi am rupt pungile in partea superioara, fara ca lichidul sa se verse in tava. Am mai lasat 15 minute, apoi am oprit focul.
Am servit pestele si cartofii cu un sos de usturoi cu smantana.
Pofta buna va doresc!!!

13 comentarii:

Cristina spunea...

Prima la peste!!!

Maya spunea...

Mmmm, delicios!

Buburuza Bubu spunea...

yuuumy.... Ce bunatate de mancare!!!

Unknown spunea...

Foarte frumos prezentata, si arata super delicios! Pupici

sara & Miki spunea...

Si la noi se mananca mult peste. Ne place, pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

O bunatate de mancare,si foarte rapid de pregatit.Te pup!

Laura Nechita spunea...

Eu...ador pestele, iar pregatit astfel, este o nebunie. Acum stau cu farfuria intinsa, poate pica ceva de sus...din poza :)))
te-am pupacit

Ghiocel07 spunea...

Foarte bun! Nu am facut in punga decat pui si cartofi. Trebuie sa incerc, sigur este delicios. Pupici.

Simona spunea...

@Cristina, primul venit, primul servit! Pup
@Maya, multumesc! Pupici
@Buburuza, multumesc! Pupici
@Poliana, te pofesc la masa! Pup
@Sara & Miki, si noua la fel! Pupici
@Mihaela, asa este! Pupici
@Laura, daca n-a picat inca, trimit la pachet! :)) Pupici
@Ghiocela, este foarte bun! Pupici

Adela Zilahi spunea...

Ador pestele, de vreo doua saptamani am facut si eu crap, a prins sotul :), nu am reusit sa fac poze, am avut si invitati , poate data viitoare :) O leapsa te asteapta la mine! Pupici!

Danutza spunea...

Foarte gustos!!

Pupici :*

Buburuza Bubu spunea...

yuuumy!!!Atat de simlpu si atat de bun!!!

Simona spunea...

@Adela, si eu patesc la fel de cele mai multe ori... ori nu apuc sa fac deloc, ori nu apuc sa fac poza finala :) Trec pe la tine. Pupici
@Danutza, multumesc. Pup
@Buburuza, multumesc. Pupici