RSS

luni, 13 februarie 2012

Fazan la cuptor


Pentru a uita de nametii de afara, m-am gandit sa va delectez cu un fazan la cuptor! Un adevarat deliciu!!

Ingrediente:
1 fazan de crescatorie marisor
1 mandarina
1/2 lamaie
2 cepe micute
7 catei usturoi
4 foi de dafin
boabe de piper
2 lingurite cimbru
2 lingurite busuioc
300 ml vin rosu
300 ml apa
sare

Am amestecat toate ingredientele si am pus la marinat fazanul pentru 24 ore.
A doua zi am pus putin ulei intr-o tava, am adaugat fazanul si am mai aruncat cativa catei de usturoi (pe care nu i-am inclus la ingrediente). Am turnat si 200 ml apa si am dat la cuptor ptr cca 3 ore. In primele 2 ore am lasat fazanul acoperit cu o folie de staniol.
Am papat fazanul cu piure (din pacate n-am mai apucat sa fac poze...)
 Pofta mare!

30 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce frumos s-a bronzat dumnealui.Pupicei!

Simona spunea...

A fost la solar, saracu! :) Pupici

Licuta Marin spunea...

Uau, ce delicatesa avem aici:)Arata tare bine!Pupici!

TeoBucatar spunea...

De unde atatia fazani?Am impresia ca ti-ai facut o ferma:)

Simona spunea...

Sar`mana! Pup

Simona spunea...

NU NU!! Asta mi-ar mai lipsi, ferma de fazani..!! :))
Am in apropiere o ferma de fazani, de unde ma aprovizionez cand imi vin poftele. :)
Pupici

Mihaela Negrescu spunea...

Recunosc...nu am mancat carnita de fazan...ma faci curioasa acum...ce ma fac :)?Arata bine "bronzat" asa :))Pupici!!

Paradis spunea...

Si eu sunt tare curioasa ce gust are carnea de fazan? N-am mancat niciodata,dar asi incerca daca-as gasi si pe la noi :).Arata bine fazanul tau!

Cristina spunea...

Ai prins tu fazanii care m-au vizitat saptamana trecuta? Pup

Emily spunea...

nici eu nu am mancat carnita de fazan :) insa recunosc, arata bestial!
pupicei

Maria spunea...

Hopa.....Simona!!!!!Cu ce delicatesa m-ai intimpinat azi:)!!!!!!Sa ai parte de o zi (si nu numai)plina de iubire:X!!!!!!

Simona spunea...

O portie virtuala iti pot oferi! Pupici

Simona spunea...

Mmm.. cum sa-ti explic eu cam ce gust are.. Mie mi se pare mai bun decat un pui crescut in curte sau un curcan! Eu am avut fazan de crescatorie, dar exista si salbatic. La voi nu vaneaza astia fazani?
Pup

Simona spunea...

Nu nu! Al meu era domestic :)) Dar sunt buni si aia de vanat! In Dk aveam frecvent vizitatori d-asta innaripati :) Pup

Simona spunea...

Emily, ti-l recomand! Supa de fazan este excelenta! Dar nu numai... Pup

Simona spunea...

Sar`mana! Te pup si-ti doresc si eu acelasi ganduri bune!

Corina spunea...

Foarte frumos rumenit! Bun a fost? :) Pup

Alexandrina spunea...

Yummy-yummy, ce bine arata! Mai e vreo portie si pentru mine?

Simona spunea...

Foarte bun! Nici nu am mai apucat sa fac poze finale.. Pupici

Simona spunea...

Din pacate NU! dar promit ca data viitoare te servesc prima! :) Pup

Haplea spunea...

Delicios....Pe mine m-ai convins.

langmina spunea...

Arata foarte bine!Cred ca a fost delicios!Nu am mancat fazan niciodata dar mi-ai facut pofta si trebuie neaparat sa incerc.Felicitari!
Iti doresc o viata plina de iubire!

Simona spunea...

:) Ma bucur!

Simona spunea...

Ce bine arata!!!!

Anonim spunea...

Fazanul asta e un mare rasfat!!! ;)

Simona spunea...

Multumesc ptr aprecieri si urari! Te pup dulce si-ti trimit acelasi ganduri bune!

Simona spunea...

Mercic! Pup

Simona spunea...

Bine ai revenit! Te pup dulce

Paradis spunea...

La noi fazanasi :) cred ca sint ocrotiti de Stat :).In vacanta la Republica Dominicana am vazut destui plimbindu-se pe linga picioarele mele,aici din pacate nu :(...curcanul la putere!.pup.

Simona spunea...

@Paradis, mie-mi place tare mult curcanul! Insa, in ultimul timp, i-a crescut pretul de zici ca-i pe cale de disparitie! :)) Pupici