RSS

joi, 27 decembrie 2012

Cartofi frantuzesti


Dupa atata porc.. tocaturi.. mancaruri grele.. azi am servit ceva mai.. usurel, dar foarte satios!! 

Ingrediente:
3 cartofi maricei
2 oua fierte
2 oua crude
100 g gusa de porc afumata
200 g telemea oaie
150 ml smantana grasa
100 g cascaval
putin ulei
piper macinat


Cartofii  i-am fiert in coaja, i-am lasat sa se raceasca putin, apoi i-am taiat rondele. Rondele am taiat si cele 2 oua fierte. Gusa de porc am taiat-o fasii subtiri. Cascavalul si telemeaua le-am dat separat, prin razatoarea cu ochiuri mari. Ouale crude le-am batut putin cu furculita, apoi am adaugat smantana, omogenizand totul. Am condimentat cu putin piper. Sare nu am pus ptr ca branza telemea era suficient de sarata.
Intr-un vas de yena uns cu putin ulei am pus un rand de rondele de cartof fiert, apoi am asezat rondelele de ou fier, fasiile de gusa afumata, jumatate din telemeaua rasa, apoi un alt strat de cartofi fierti si restul de telemea rasa. Am pus amestecul de smantana si am presarat cascavalul ras. 
Am dat la cuptorul preincalzit pentru cca 50 minute.
Noi am servit cu salata de conopida si ardei! Foarte bun a fost, iar combinatia absolut delicioasa!!!
 Pofta buna va doresc!

12 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Daaa,imi place mult.Si daca tot am ajuns prima,servesc o portie!Te pup!

maria mihalache spunea...

Si mie imi plac!
Pup!

Ramona Alina spunea...

Sãrbãtori frumoase!deliciosi cartofi tãi<3

Cristina spunea...

FFF Bun! Asta am mancat si eu ieri:))

Anonim spunea...

ce apetisant arata!

Buburuza Bubu spunea...

Yuumy Yuumy Cat de bine arata! Pup

Haplea spunea...

Ador cartofii frantuzesti!

Mihaela Negrescu spunea...

un deliciu acesti cartofi si oricand bineveniti!! Sarbatori frumoase in continuare!!Pupici!!

Ghiocel07 spunea...

Draga Simona, te-am selectat pentru premiu "Blogul anului 2012" http://retetelemamei.ro/2012/12/29/blogul-anului-2012-blog-of-the-year-2012/. La multi ani cu sanatate si tot ce-ti doresti.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Te-am selectat pentru blogul anului.Intra la mine sa vezi despre ce este vorba.Pup!

Cristina spunea...

La multi ani!!! 2013 sa fie un an bun si sa ai parte de tot ce iti doresti!

Simona spunea...

@Mihaela, serveste cu placere! Pup
@Maria, pup si eu
@Ramona, multumesc asemenea!!
@Cristina, este o mancarica rapida si gustoasa! Pup
@Anonim, multumesc!
@Buburuza, mercic! Pup
@Haplea, si noua ne plac tare mult.
@Fantezie, multumesc! Pup
@Ghiocela, sar`mana!!! Ma simt tare onorata! Va pup
@Mihaela, multumesc frumos!! O adevarata surpriza mi-ai facut. Voi veni la tine imediat!
Cristina, multumesc, asemenea si tie!!