RSS

marți, 5 iunie 2012

Ciorba de dovlecel

Dupa atata carne la gratar, merge de minune o ciorbita de dovlecel, nu-i asa?!
Ingrediente:
2 dovlecei potriviti
½ ardei gras rosu
2 fire ceapa verde
1 pastarnac
1 radacina patrunjel
1 morcov
2 linguri orez
4 rosii coapte
2 linguri bors magic
ulei
sare
3 litri apa
leustean
patrunjel


Ceapa am tocata marunt si am pus-o la calit in putin ulei. Morcovul, pastarnacul si radacina de patrunjelul le-am dat prin razatoarea mare si am  taiat si cateva rondele. Am adaugat si radacinoasele peste ceapa inmuiata putin, iar la urma am pus si ardeiul tocat. Am lasat sa se caleasca putin, apoi am adaugat 3 litri de apa calduta, adaugand 1 lingura de sare. 
Am lasat sa fiarba cca 30 minute. Am adaugat dovlecelul curatat si taiat bucati si orezul si am mai lasat cateva minute. Intre timp am oparit rosiile, le-am curatat de coaja si le-am tocat marunt. Le-am adaugat si pe acestea in ciorbita. Cand toate legumele au fost fierte am adaugat borsul si verdeata tocata marunt, am portivit de sare si am oprit focul.
Pofta buna va doresc!!

21 comentarii:

Alice Kitchenette spunea...

Corect....eu as alege mereu asta ador astfel de ciorbite, arata yummy!

Simona spunea...

@Alice, si noua ne plac ciorbitele de legume! :) Pupici

Antonina spunea...

La noi nu lipseste ciorba, chiar acum se joaca al mare cu lingura printr-o ciorba de afumatura ;) Pupici

Licuta Marin spunea...

Ciorba de legume as manca in fiecare zi!!!Mmm, delicioasa!Pup!

milica spunea...

Delicioasa!!!!!!!!!Maine o execut,este numai buna la dieta mea.Pup!

Simona spunea...

@Antonina, am papat si eu ieri la mama o ciorbita de porc afumat :) Pupici
@Licuta, si al meu la fel! Eu... as mai scapa si la o carnita.. :) Pup cu drag
@Milica, este foarte buna ptr dieta :) Te pup si succes!

Unknown spunea...

Foarte delicioasa ciorbita ta. Dovlecelul e tare pe placul meu. Clar ca merge o ciorbita dupa atatea gratare si prajituri :)) Pupici

Maria spunea...

Imi place la nebunie dovlecelul, dar inca ciorbita nu am facut, doar dovlecel scazut si pane. Pe viitor am sa iau in calcul si ciorbita ta, pentru ca imiplace reteta:)!!!!!Pupici

Simona spunea...

@Poliana, multumesc! A mers la fix dupa atata carne! Pupici
@Maria, este foarte buna! Eu folosesc dovlecel si la ciorbita de legume, unde pun cam tot ce gasesc prin frigider :) sau piata. Te pup

dia spunea...

si eu am simtit nevoia imperioasa de dovlecel zilele trecute, asa ca l-am bagat in toate mancarurile servite! te pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place foarte mult,dar numai mie.Carnivorii nici nu vor sa auda.
Pupicei!

Mihaela Negrescu spunea...

Am si eu acasa o situatie asemanatoare cu Dia, dar fac supa crema de dovlecel si asa am impacat pe toata lumea :D!!Mie imi plac ciorbitele la nebunie :). Pupici!!

Simona spunea...

@Adnia, si mie-mi place in multe combinatii! Pupici
@Mihaela, ptr carnivori, data viitoare! :) Pupici
@Fantezie, n-am facut niciodata supa-crema, dar trebuie sa ma apuc de treaba. Pupici

Paradis spunea...

Favorita mea ciorba de dovlecei!yammy...mă duc sa-mi termin placinta de dovlecei:)rămasă de ieri:).xoxo

TeoBucatar spunea...

Vad ca ai avut multi musterii la ciorbica asta si cred ca ai terminat-o deja:)Asa ca imi fac maine singura ca tare imi place!

The Wandering Oltean spunea...

Personal, sunt ciorbar rau de tot! Perfecta pentru gusturile mele!!

Cristina spunea...

Minunata aceasta ciorbita! Chiar ma apuc sa fac si eu una acum...

Simona spunea...

@Paradis, n-am facut niciodata placinta cu dovlecel... Deci, poate-mi dai si mie o bucata :) Pup
@Teo, ptr tine am facut una acum, cu dovlecel si fasole verde. Cred ca-i buna si asta, nu?! Pupici
@Oltean, ma bucur ca-ti este pe plac ciorbita! Si eu am mancator de ciorbe! :)
@Cristina, si eu am mai facut azi o ciorba de dovlecel cu fasole verde! Pupici

Aurel spunea...

CUM CURĂȚ DOVLECEII ?PE CAPETE?DE COARJA?DE SEMINȚE?

Aurel spunea...

CUM SE CURĂȚĂ DOVLECII?DE SĂMÂNȚĂ? DE COARJA?MULTUMESC

Aurel spunea...

DEJA M'AM APUCAT SI NU STIU CUM SĂ FAC CU DOVLECII!ÎN PRINCIPIU SI COARJA ESTE BUNĂ DAR DEPINDE DE REȚETĂ