RSS

luni, 27 august 2012

Biscuitei din fulgi de ovaz by AllDayCoking

Ca de obicei sunt o intarziata la provocarea secreta organizata in fiecare luna de draga mea prietena virtuala Ama. De data asta am un motiv foarte bine intemeiat - un miniconcediu in Moldova (voi reveni cu o postare detaliata).
Pentru aceasta luna am avut de rasfoit un blog tare drag mie - AllDayCooking. Pentru luna asta am ales niste biscuitei foarteeee buni (chiar acum pap unu), carora Nicoleta le-a spus Prajiturele cu fulgi de ovaz si stafide. Am adus cateva modificari retetei, adaugand mai multe stafide (pe care le-am scapat din greseala si mi-am zis sa le las acolo) si nuca de cocos.

Ingrediente:
100 g unt
3 linguri zahar brun
150 g fulgi de ovaz
1 ou
esenta vanilie
scortisoara
50 g faina
100 g stafide
5 g praf de copt
50 g nuca de cocos


In untul topit la microunde, am adaugat cele 3 linguri de zahar brun. Am amestecat bine pana ce zaharul s-a topit, apoi am pus fulgii de ovaz, oul batut si esenta de vanilie.
Am amestecat bine, apoi am pus scortisoara, faina, stafidele, praful de copt si nuca de cocos.
Cu mana umezita am format bilute, pe care le-am aplatizat si le-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt. 
Am dat la cuptorul preincalzit la 180 grade, timp de cca 20 minute, sau pana cand se rumenesc.
Au iesit niste bunatati de biscuitei, tare buni pentru micul dejun (desi eu le-am servit la cina:)))
Un biscuitel pentru fiecare!!!
Sa aveti pofta!

19 comentarii:

Nicol spunea...

Ma bucur ca ti-au placut, cred ca sunt super buni cu nuca de cocos si mai multe stafide. Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Servesc si eu unul.Imi plac.Pupici!

Simona spunea...

@Nicol, super reteta!! Desi am crezut ca i-am gresit adaugand mai multe stafide, nu a fost deloc asa.. Nu au un aspect atat de frumos sau mai bine spus "legat" ca al tau, dar sunt excelenti!! Pupici
@Mihaela, serveste acum cat mai am :) Pupici

Paradis spunea...

Deliciosi si sanatosi!!!vreau si eu unu-3,3..:)

Unknown spunea...

Faini biscuitii astia, iti fur si eu cativa! Pupici

strumfa bucatareste spunea...

imi plac biscutii, mai ales la serviciu, sa mai rotai cate ceva :D

Ghiocel07 spunea...

Am servit si eu un biscuitel. Bunnnnnn, o sa fac si eu.

Laura Nechita spunea...

Pai cica un biscuitel pt fiecare...poate o cutie pt fiecare, sunt atat de buni ...cum sa ajunga numai unul?:P
Vezi ca am golit cosuletul la plecare :P:P:P :))
te-am pupacit !

Simona spunea...

@Paradis, si satiosi!! Cu 2 biscuitei am scapat de micul dejun!! Pup
@Poliana, fura, fura, ca ma fac ca nu vad! :)) Pupici
@Strumfita, ce a ramas am luat la munca si am rontait cu fetele :) Pup
@Ghiocela, serviti cu placere! Pup cu drag
@Laura, ahaaa.. nu stiam eu cine mi-a papat toti biscuitei...?! :)) Te pup scumpa mea

Adela Zilahi spunea...

Deliciosi, fur si eu!! Pupicei!!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata foarte bine! Serves si eu vreo doi, daca mai ai! :))

catkitchen spunea...

Mi-e dor sa fac niste biscuitei !!!! ;)

Timea spunea...

Ce biscuiti deliciosi!

Simona spunea...

@Adela, serveste cu placere! Pupici
@Lavi, mai fac o tura si tot te servesc! Pupici
@Adina, astia se fac atat de usor.. Pup
@Timea, asa este! Te pup

Adnia spunea...

inca o data, mor ca n-am cuptor!

Cristina spunea...

Iau si eu unul la cafea...

FLORY spunea...

Sper ca mai ai unul si pentru mine,stiu cat sunt de buni!Pupici

Simona spunea...

@Adnia, da.. cam nasol fara :( Dar iti ofer cu drag eu cateva bucati! Pupici
@Cristina, excelente la cafea! Pup
@Flory, binenteles!! Pup

Rocsy Ciobanu spunea...

Mmmmm !!!!Super buni!