RSS

joi, 22 noiembrie 2012

Placinta rapida cu branza dulce si stafide

In ultima perioada timpul nu-mi mai ajunge deloc.. In schimb pofticiosul este la datorie! :) Si cum ii plac dulciurile cu branza, l-am trisat de data asta si am facut o placinta rapida si delicioasa!!!


Ingrediente:
1 pachet aluat congelat
1 kg branza dulce de casa
6 oua
3 linguri zahar pudra
3 linguri gris
3 linguri smantana acra
100 g stafide
3 plicuri zahar vanilat
1 esenta rom
1 esenta vanilie


Aluatul l-am lasat sa se decongeleze in frigider. Stafidele le-am pus in apa calduta si esenta de rom si le-am lasat sa se hidrateze.
Intr-un castron am batut ouale cu zaharul pudra, zaharul vanilat si esenta de vanilie. Amestecul de oua l-am pus peste branza (branza mea a fost uscata, fiind foarte bine scursa), omogenizand compozitia. Am adaugat smantana, grisul, iar la final stafidele hidratate.
Intr-o tava unsa cu putin ulei am intins aluatul, acoperind si peretii tavii, apoi am pus amestecul de branza. 
Am dat la cuptorul preincalzit, pentru 50 minute, sau pana cand prajitura este gata.
Am lasat prajitura sa se raceasca, apoi am pudrat-o cu zahar pudra.
Simplu, nu?! Ca de buna.. va spun ca-i foarte buna!!!

10 comentarii:

Maria spunea...

Este prajitura preferata a fiicei mele:)! Delicioasa!

Biochimist la cratita spunea...

Wow, ce fain arata si cu siguranta e delicioasa!
Pup

Buburuza Bubu spunea...

O reteta rapida si tare buuuna!!!Hugs

FLORY spunea...

Ce buna,e printre preferatele mele!Pupici Simo si we placut!

maria mihalache spunea...

Clar placinta mea preferata.

Danutza spunea...

Mmmm, ce bunatate! Cat de bine arata!!
Pup!

Licuta Marin spunea...

Un deliciu placintica!Yummy!Pupici!

Rocsy Ciobanu spunea...

Placinta asta e o mare bunatate.Bravo...

The Wandering Oltean spunea...

Printre preferate. Super a iesit!

Simona spunea...

@Maria, ma bucur ca-i pe placul Dianei! Pup
@Alina, foarte buna a iesit!! Pup
@Buburuza, exact!! Pupici
@Flory, ma bucur ca-ti place! Pup
@Maria, si a noastra! Pup
@Danutza, multumesc! Pup
@Licuta, mercic! Pup
@Rocsy, mercic! Pupici
@Oltean, multumesc!