RSS

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Cannelloni cu carne de vita

Daca este weekend, atunci trebuie sa facem ceva... altfel.. Si cum aveam in camara aceste cannelloni care-mi cam faceau cu ochiul.. mi-am zis sa le pun la .. foc! Al meu a vrut cu carne de vita, asa ca.. fuga-fuga la supermarket! Si credeti ca doar asta am luat?! Eu, nu! Si ne-a costat "carnea asta" cateva milioane... :))


Ingrediente:
500 g carne tocata vita
1 ceapa mica
1 morcov mic
5 catei usturoi
5 frunze de busuioc
sare
piper
oregano
ardei iute pisat
ulei de masline
1 conserva rosii in bulion
1 cutie cannelloni
300 g mozzarella Delaco
unt ptr uns vasul


Am tocat marunt ceapa si morcovul si le-am calit in putin ulei de masline. Am adaugat carnea tocata, amestecand din cand in cand pana ce carnea si-a schimbat culoarea. Am pus rosiile tocate, iar cand a inceput sa clocoteasca am adaugat usturoiul taiat pe din doua, sare, piper, frunzele de busuioc si ardeiul iute pisat. Am lasat sa fiarca cca 1 ora.
Cand sosul a fost gata, am lasat putin sa se racoreasca, apoi am umplut cu acest amestec rulorurile de cannelloni, ajuntandu-ma de o lingurita. Intr-un vas de yana uns cu unt am pus cannelloni  umplute. Deasupra am pus mozzarella rasa si am dat vasul la cuptorul preincalzit pentru cca 30 minute.
Noi am servit cu dulceata de ardei iute.



12 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cand iti spun ca o trimit pe Diana la tine,nu ma crezi!
Pupici!

Biochimist la cratita spunea...

Vin si eu la o portie delicioasa de canneloni, asta daca ma primesti :D
Pup!

strumfa bucatareste spunea...

Mai tu mai, am revenit. Nu stiu de ce nu ma invat minte sa nu mai trec pe la tine :)). De fiecare data imi faci pofta si salivez.

sara & Miki spunea...

Chiar daca s-au mai dus cateva milioane la cuparaturi, canneloni a meritat la cat de bine arata. Pup si o saptamana frumoasa!

Truedelights spunea...

Nu refuz niciodata o portie de paste, oricum ar fi ele gatite!
P.S. La fel patesc si eu la cumparaturi :)))

Cristina spunea...

Vin si eu la masa! Eu aduc desertul, daca ma primesti! Pup

Danutza spunea...

Yummmy, eu am facut tot cannelloni, dar cu branza si verdeata :) Nu refuz o portie cu carnita :D

Pup!

Simona spunea...

Delicios!!!

Simona spunea...

@Mihaela, o astept cu drag! Pup
@Alina, deja am mai pus un tacam la masa! Pupici
@Strumfita, unde ai fugit? te-am dat lipsa sa stii... mi-a fost dor de tine :-*
@Sar&Miki, delicios a fost, dar tot ma oftic de banii aia :)) Pupici
@Truedelights, atunci te astept la o portie! Pupici
@Cristina, daca aduci si desert, esti mai mult decat binevenita!! Pupici
@Danutza, facem schimb!! Pupici
@Simona, multumesc! Pup

The Wandering Oltean spunea...

O bunatate! Cum e dulceata de ardei iute?

strumfa bucatareste spunea...

multe probleme draga, putin timp, la mine ziua are doar 24 de ore :D

Simona spunea...

@Cornel, este un sos dulce-iute, da iute nu gluma! :)
@Strumfita, capu` sus.. vor venii si vremuri mai bune.. Te pup cu drag si.. sa ne auzim cu bine!!