RSS

vineri, 8 mai 2015

Supa crema de porumb

Sunt momente in care mi se taie de carne.. desi nu-s dese, se mai intampla :) Asa a aparut supa asta.. care nu doar ca a avut un gust extrem de interesant, dar a fost si satioasa! Cred ca merge de minune si in dieta copiilor micuti.


Ingrediente:
1 conserva porumb SUNFOOD
5 cartofi medii
2 fire ceapa verde
1 radacina patrunjel
½ radacina mica telina
150 ml smantana
tarhon uscat
sare


Legumele le-am curatat, spalat si tocat marunt si le-am pus la calit in putin ulei. 
Am stins cu cca 200 ml apa calda (sau supa) si am lasat la fiert 5 minute, apoi am adaugat cartofii taiati cubulete si am mai lasat pe foc vre-o 20 de minute. Zeama in care fierb legumele trebuie sa depaseasca cu vre-un cm cartofii. 
Dupa acest timp am pus si porumbul scurs de zeama din conserva si tarhonul uscat, si am mai lasat vre-o 5 minute sa clocoteasca, apoi am pasat supa cu un mixer vertical. Supa am trecuta din nou pe foc, am adaugat smantana, am portivit de sare, iar daca vi se pare ca-i prea groasa se mai poate subtia cu supa.
 Pofta buna va doresc!

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mie imi place.Nu ma dau deloc in vant dupa carne.
Pup!

Biochimist la cratita spunea...

Ador porumbul, iar supa ta m-a cucerit! :X

Marius Barbu spunea...

Interesant, o sa incerc si eu.

TeoBucatar spunea...

Imi place porumbul deci o sa incerc supa asta!