RSS

marți, 3 mai 2011

Drob de miel

In cautarile noastre de miel...( negociat cu proprietarii de oi... umblat prin supermarketurile calitate / pret )... dupa ce ne`am "lipit" de cele doua pulpe de Chile (100 kr / kg, cam 55 lei / kg.. destul de mult..), am gasit intr-o macelarie si organe de miel. Si culmea, foarte ieftine! Organele erau de fapt ficat si inima. Numa` bune ptr drobul nostru! 
Pana acum am rezolvat juma` de problema. Incepem alergatu` dupa ceapa verde si eventual usturoi verde. Prima am gasit`o.. usturoiul verde in schimb... cred ca astia nu stiu decat de d`ala uscat. Restul de verdeata (marar si patrunjel) le aveam aduse deja din tara si puse la congelator sa tina.
Ajungem acasa... si ne punem pe treaba:


2 bucati ficat
2 bucati inima
4 gusa mai grasa de porc
6 oua (4 din poza + 2 suplimentare) :)
2 albusuri
2 legaturi ceapa verde
1 capatina usturoi uscat
1 legatura marar
1 legatura patrunjel
ardei iute pisat
sare
piper
delikat




Se spala bine organele, in mai multe ape. Se taie bucati nu foarte mici si se pun la fiert in apa. Se spumeaza bine-bine. Cand sunt aproape fierte se pune in aceeasi apa si bucatile de gusa.
Cand sunt gata se taie cubulete sau se da prin masina de tocat sau robot (mie`mi place sa le vad cubulete si am rabdarea necesara sa le toc foarte marunt). Se adauga delikat, sare, piper, ardeiul, patrunjelul si mararul tocate.
Se amesteca bine, apoi se adauga ceapa verde tocata si usturoiul pisat. Se amesteca bine, apoi se adauga ouale batute.

Se pune in tavi (eu am impartit in 2 tavi ptr ca am avut compozitie mai mult de 1 tava...)

Deasupra se pune albus de ou batut


 Se da la cuptor la foc mic, pana este gata.

Pofta mare!

0 comentarii: