RSS

joi, 15 martie 2012

Jumari de ou cu sunca si telemea

Pentru o dimineata de iarna-primavara... iarna afara (la mine ninge...) si primavara in calendar, va recomand o omleta rapida, satioasa si extrem de buna!

Ingrediente:
cateva felii de sunca
telemea de vaca
3 oua




Am pus la calit in putin ulei sunca taiata bucati mici.
 Intr-un castron am pus cele 3 oua pe care le-am batut putin cu o furculita, apoi am adaugat branza data prin razatoare. 
Am pus amestecul peste sunca prajita (daca este nevoie aruncati surplusul de ulei/grasime), si am amestecat cu o paleta.
Am servit jumarile alaturi de felii de rosie.
 Pofta buna!

8 comentarii:

langmina spunea...

Si eu vreau.Arata tare bine!

catkitchen spunea...

Nici eu nu refuz o portie !!!! ;0

Haplea spunea...

Bun tare...

Licuta Marin spunea...

Tare apetisant!!!Nu refuz o portie:)Pup!

Fancy Cake spunea...

De abia astept sa scap de dieta mea si sa ma reintorc la aceste bunatati!

Danutza spunea...

Azi a fost si la noi tare friggg! Mergeau de minune jumarile de ou!!
Acum e cam tarziu dar maine dimineata imi fac si eu ca mi-e pofta :))
Pupici!

Cristina spunea...

Sigur nu as refuza niciodata ce ai gatiti aici, dar stii ca m-a dus gandul la jumari... Trebuie sa imi fac si eu, chiar mi-ai facut pofta!

Simona spunea...

@Langmina, serveste cu placere! Pup
@Adina, o portie este a ta! Pupici
@Haplea, bun ptr dimineata si nu numai!
@Licuta, si ptr tine o portie! Pupicei
@Fancy, iar eu astept sa incep dieta! :))
@Danutza, jumarile sunt bune oricand, dar mai ales cand afara este frig! Pup
@Cristina, si mie-mi plac mult jumarile! Pupici