RSS

vineri, 25 noiembrie 2011

Fasole verde scazuta cu usturoi

Din vară tot încerc sa fac acest fel de mâncare.. Atunci am reuşit să culeg păstăile, din gradina bunicii... şi am mai apucat să le congelez. Ptr ca este post, m-am gandit ca-i momentul să pun în aplicare reţeta.


Ingrediente:
1 kg pastăi galbene
1 ceapă mărişoară
5+3 căţei usturoi
1 lingură rasă boia iute
1 lingură rasă delikat
piper alb
sare
o legătură patrunjel verde

Am călit ceapa tocată mărunt. Când devine aurie am adăugat 5 căţei de usturoi pisaţi şi am mai lăsat la călit 1 minut. Am adăugat păstăile (eu am avut păstăi din grădina bunicii, congelate) şi am amestecat puţin, apoi am pus 400 ml apă călduţă. 
Când a început să fiarbă, am adăugat boia, delikatul şi piperul, am pus capacul şi am lăsat să fiarbă 30 minute. Am adăugat si cei 3 căţei de usturoi pisaţi, am potrivit de sare, am pus pătrunjelul tocat mărunt şi am mai lăsat 10 minute fără capac.
A ieşit foarte gustoasă... a meritat aşteptarea.. un pic picanta de la boia.. ce să mai: delicioasa! 
Noi am servit cu paine neagră.
Pofta buna!


9 comentarii:

Din bucataria mea spunea...

Yummy, imi place mult!!Arata minunat!Pup!

Simona spunea...

Licuta, multumesc! Pupici

Corina spunea...

Si eu fac, cu rosii! Delicioasa e! Pup

Lia Maria Grozi spunea...

E minunata mancarica de fasole verde si noua ne place foarte mult,si eu o fac cu usturoi si putin picanta, doar ca ai mei o prefera cu smantana sau iaurt...in oricare varianta e foarte buna !
Te-am descoperit pe Gustos si ma bucur sa te cunosc. Daca vrei si-ti face placere te astept la mine in vizita "http://floare-floare.blogspot.com"
Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place foarte mult papica ta.Pup!

Anonim spunea...

bunicuta mea papa cu mare pofta mancarica asta , eu nu prea ma omor cu fasolea verde :(...

Simona spunea...

Corina, si eu fac si cu rosii! Sunt delicioase ambele variante. Pupici
Lia, multumesc de vizita si de aprecieri. Acum sunt pe blogul tau. Pupici
Mihaela, multumesc. Pup
Adinuta, si eu tot de la bunica am "mostenit`o".. Tie iti dau o ciupercuta! :) E bine?! Pupici

TeoBucatar spunea...

Fasolea asta poate fi si o garnitura foarte buna nu numai o mancare de post!Pup Simo!

Simona spunea...

Teo, asa este. Doar ca in situatia de fata, eu am papat-o intr-o zi de post.. Pupici