RSS

vineri, 10 august 2012

Farfale cu sos de ton cu smantana

Pastele nu sunt pe lista de preferinte a barbatului meu.. le mananca, dar nu cu pofta... De aceea, de cate ori mananc singurica imi fac poftele... iar de cele mai multe ori gatesc paste. Astazi, cu ton!
Inspiratie a fost Cristina, la pastele caruia am salivat si m-am gandit ceva timp..

Ingrediente:
1 conserva ton in ulei
4 catei usturoi
½ lingurita ardei usturat macinat
zeama a ½ lamaie
4 linguri smantana acra
5 frunze busuioc
sare
2 maini farfale



Intr-un wok am pus tonul cu ulei cu tot, apoi am adaugat usturoiul taiat bucati, praful de ardei usturat si zeama de lamaie. Am amestecat bine si am lasat cateva minute, pana ce a scazut zeama. Am adaugat si smantana si am amestecat bine. La final am pus busuiocul tocat si am potrivit de sare.
Farfalele le-am fiert conform instructiunilor date de producator, le-am trecut sub jet de apa, apoi bine scurse le-am adaugat peste sosul de ton. 
Am amestecat, am oprit focul si... am papat cu mare pofta!!

9 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Te amenint eu de ceva timp,dar pana la urma tot o trimit pe Diana la tine la masa.Numai paste ar manca.
Pupici!

FLORY spunea...

Rapide si delicioase!Pupici

Danutza spunea...

Super delicioase!!

Unknown spunea...

Bune de tot, si arata tare bine!! Pupici

Buburuza Bubu spunea...

Yuuumy!!!Simplu si Delicios!!!hugs

Laura Nechita spunea...

Simooo, nu stiu cum faci, dar imi servesti o portie...prea bune, prea imbietoare! te pupacesc!

Simona spunea...

@Mihaela, cu mare drag o astept pe Diana!! :)) Pupici
@Flory, corect!! Pup
@Danutza, asa este! Pupici
@Poliana, o combinatie buna tare! Pupici
@Buburuza, ca bine zici! Pupici
@Laura, trimit o portie la pachet!! Daca vrei tot prin curierul lui Dia.. :))) Pupici

catkitchen spunea...

Eu ador pastele cu ton , insa nici Danu meu nu le prea inghite !! :)))

Simona spunea...

@Adia, ce ne facem noi cu mofturosii astia? :)) Pup