RSS

sâmbătă, 21 mai 2011

Ciorba de perisoare - South Beach 1

Asa cum va spuneam zilele trecute... sunt la dieta. Sincer, nu am o mare problema, ptr ca se mananca chiar bine, important este combinatia. Saptamana trecuta nu prea am mancat mancare gatita, ci mai mult gratare, iaurturi, salate de legume cu branza rasa.
Astazi am gatit: varza "calita", dar mai mult fiarta, cu carnita slaba de porc si cu rosii in bulion; si ciorba de perisoare, dar cum la dieta, in etapa 1, nu este permis orez, am inlocuit orezul cu soia granule.
Din pacate nu am poze... data viitoare :)
Ingrediente:
ptr. perisoare: 
200 g carne tocata amestec
30 g soia granule OSNA
1 ceapa mica
1 ou
sare, delikat, piper
ptr. ciorbita:
1 ceapa mijlocie
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
1 pastarnac potrivit
1 dovlecel mic
100 g fasole verde conserva
1/2 cutie rosii in bulion
sare
delikat
bors Magic
patrunjel
2,5 litri apa


Mai intai am pregatit perisoarele. Am pus la fiert in apa fierbinte cu sare, granulele de soia, pe care le`am fiert 10 min, apoi le`am scurs bine si le`am lasat sa se raceasca.
Intre timp am curatat si spalat bine legumele.
Cand granulele de soia s-au racit, le`am amestecat cu carnea tocata, cu ceapa tocata marunt si cu oul. Am amestecat bine, apoi am condimentat cu sare, delikat, piper. Compozitia rezultata am dat`o la rece.
Si m`am apucat de ciorbita: am tocat ceapa marunt, apoi am pus`o la calit in o lingura ulei. Dupa 1 minut am pus ardeiul si pastarnacul tocate marunt. Am completat cu apa calda si am lasat sa fierba, adaugand si sare. Cand legumele sunt aproape fierte, am pus rosiile in bulion si am mai lasat 15 min.
Intre timp am format perisoarele, apoi le`am adaugat pe rand in zeama. Am pus si dovlecelul taiat cubulete si le`am lasat sa fiarba 20 min, apoi am pus fasolea verde (care era deja fiarta).
Am adaugat delikat si bors Magic, iar cand toate au fost fierte, am stins focul si am pus patrunjelul tocat marunt.
A iesit foooarteee buna dar si rezonabila caloric, toata cantitatea de 2,5 litri are 1097 cal. (44 cal / 100 ml).
Pofta buna!

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu am tinut niciodata dieta si sper sa nu fiu nevoita sa tin vreodata :):) .... trebuie sa ai o mare vointa sa respecti o dieta ... bravooo !!!

Simona spunea...

Sar`mana de sustinere! Recunosc ca la inceput mi`a fost un pic mai greu... acum m`am obisnuit, si nu mi se pare prea mare efortul de a renunta la anumite alimente.
Te pup

Oana spunea...

Chiar nu cred ca se simte lipsa orezului. Soia este si ea foarte buna. Asa diete sa tot tinem ;)) Te pup

Simona spunea...

Sunt foarte multe combinatii.. eu din pacate nu am postat decat cateva.. ca idee :) Pupici