RSS

vineri, 1 iunie 2012

Salata de conopida

Dupa atata dulce, m-am gandit ca ar merge de minune o salata de conopida, usor usturoiata, dar numai buna pe post de aperitiv. Eu am avut-o pe masa de ziua mea.

Ingrediente:
1 conopida de cca 1 kg
3 catei usturoi
1 lingura smantana
2 linguri maioneza
patrunjel verde tocat
sare
piper



Conopida am curatat-o buchetele, am spalat-o bine in mai multe ape, apoi am pus-o la fiert in apa cu sare (am adaugat conopida in momentul in care apa a ajuns la punctul de fierbere). 
Am lasat-o sa se raceasca, lasand-o la scurs, apoi am pasat-o bine. 
Am adaugat patrunjelul tocat marunt si usturoiul pisat si am amestecat bine. 
Am incorporat apoi maioneza, iar la final smantana. 
Am pus piper si am potrivit de sare.
Delicioasa a iesit!! Si a avut un mare succes!
Din pacate n-am apucat sa fac poze decat cu caserola care ne-a ramas noua :)
Pofta buna va doresc!

15 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Ete ca de asta uitasem:)Mersi si pupici!

Paradis spunea...

Imi aduce aminte de copilărie!!O delicatete!

Cristina spunea...

Salata de conopioda eset una din preferatele mele...

Simona spunea...

@Teo, ma bucur ca ti-am amintit de ea! Pup cu drag si weekend placut!
@Paradis, eu n-am mancat pana acum putin timp, dar nu va lipsi pe nici o masa de sarbatoare! Pupici, weekend placut!
@Cristina, a devenit si a mea! Te pup si-ti doresc un weekend minunat

Ramona Alina spunea...

super yummy, mã servesc!

Haplea spunea...

Mmmmm...yummmyyy .Imi place salata de conopida!

Antonina spunea...

Imi aduc aminte de momentele in care incercam sa-l conving pe Edi sa manance ;) Nu'sh ce au copii astia, de-s mofturosi asa. bine macar ca accepta brocoli ;) Eu in schimb ma bag la salata;) Pup cu drag!

Cristina spunea...

Ai un premiu... Pup

Alice Kitchenette spunea...

pana acum nu am facut dar imi place reteta ta deci, urmeaza. Te asteapta un premiu la mine pe blog. Pupici

Adela Zilahi spunea...

Buna salata, tare buna!!! Ne place tare mult! Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Una dintre preferatele mele,si atat.Mofturosii mei nu vor sa auda de ea.
Te pup!

Danutza spunea...

Foarte buna salatica! Pup:*

Simona spunea...

@Ramona Alina, serveste cu placere! Pup
@Haplea, ma bucur ca iti place!
@Antonina, eu nu cred ca copii sunt mai fitosi decat adultii... poate doar mai rafatati! :)) Ma bucur ca iti place salatica asta! Pupici
@Cristina, multumesc!
@Alice, multumesc de premiu si sper sa iti placa salata la fel de mult cat imi place mie! Pupici
@Adela, si noua la fel! Pup
@Mihaela, ptr mofturisi facem ceva aluaturi :) Pupici
@Danutza, asa este! Te pup

Claudia Mic spunea...

O salata cu gust de copilarie...asa as numi-o eu. Chiar o idee foarte buna pentru aperitiv. Te pup si spor la bucatarit!

Simona spunea...

@Claudia, ptr mine este o salata descoperita de curand... Nu-mi amintesc deloc s-o fi mancat-o in copilarie.. :) Dar este foarte buna si merge de minun e ca aperitiv! Te pup si-ti multumesc de vizita si aprecieri!
Pup cu mare drag!