RSS

joi, 7 iunie 2012

Risotto cu aripioare picante

Dupa cum am spus de mai multe ori, ador aripioarele prajite si pregatite!! Desi nu ne omoram cu carnea de pui din comert, din cand in cand mai scapam la cate o aripioara sau la un pieptisor ptr snitel :) In rest... aprovizionare de la tara, si asta nu ptr ca am fi obsedati de bio/eco/natural, ci ptr simplu fapt ca si parintii si socii au curtea plina cu pasari si alte oratanii/animale!!

Ingrediente:
1 kg aripioare de pui
2 lingurite boia dulce
sare
piper
fulgi de ardei iute
usturoi praf
ulei de masline
150 g orez
2 fire ceapa verde
curry
supa de pui
patrunjel verde uscat


Aripioarele le-am curatat, spalat si taiat pe articulatii. Varfurile le-am aruncat oprind doar cele doua bucati. Le-am condimentat cu boia, sare, piper, fulgi de ardei iute, usturoi praf si ulei de masline, si le-am lasat la frigider pentru cca 2 ore. Cantitatile condimentelor nu le pot preciza... le-am pus "la ochi" si oricum fiecare pune dupa gust. Eu le-am vrut mai picante si de accea am pus mai mult piper si fulgi de ardei iute.
Dupa cele doua ore, aripioarele le-am pus intr-un vas de yena si le-am dat la cuptor ptr o ora, intorcand din cand in cand aripioarele ptr a nu se arde.
Cat aripioarele au stat la cuptor, am pregatit orezul: ceapa verde am tocat-o marunt si am calit-o in putin ulei de masline. Am pus orezul, calidu-l si pe acesta putin, apoi am stins cu supa de pui fierbinte. Am lasat  sa fiarba, completand cu supa calduta.
Cand orezul a fost aproape gata, am pus curry si patrunjel uscat (ptr ca nu am avut verde si era prea tarziu). Am potrivit de sare si piper si am oprit focul.
Este o mancarica foarte buna ptr o cina, mai ales atunci cand vrei ceva mai usor de gatit :)
Pofta buna va doresc!!

19 comentarii:

Alice Kitchenette spunea...

Iubesc aceasta combinatie......arata yummmy

Emily spunea...

bun rau! te pup draga mea!

Simona spunea...

Alice, si eu la fel!!! Pupici, weekend placut!
@Emily, si eu te pup, weekend placut!

Ramona Alina spunea...

Oooo...ce bunãtate!!!ador aripioarele picante:)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Carnivorii mei ar devora urgent tot ce este pe acolo.
Te pup cu drag!

Licuta Marin spunea...

Un deliciu combinatia!!!Yummy!Pup!

dia spunea...

ador combinatia asta...ma primesti si pe mine la masa?

Maya spunea...

Ahhh, de cind nu am mai mîncat aripioare! merci ca m-ai inspirat! Arata super!

Maria spunea...

Si noi adoram aripioarele!!!!Combinatia e un deliciu!Pupici

sara & Miki spunea...

Chiar daca am ajuns tarziu, vad ca ai mai mult, poate a mai ramas. Week-end placu!

Haplea spunea...

Cu siguranta delicios!Duminica placuta!

catkitchen spunea...

Si eu ador aripioarele , chiar azi am facut cu cartofi noi la cuptor !!! ;)

Bucate Apetisante spunea...

Un fel de mancare ce nu poate fi refuzat.
Chiar ma gandesc ca de mult nu am facut si poate ar fi cazul.
O Duminica faina!

Simona spunea...

@Ramona Alina, cine nu le adora?! Te pup
@Mihaela, ma bucur ca ne intelegi si pe noi.. carnivorii! :)) Pupici
@Licuta, asa zic si eu! Te pup
@Adnia, binenteles ca te primesc! Pup
@Maya, eu as manca zilnic.. Te pup
@Maria, ai mare dreptate!! Pupici
@Sara&Miki, si de n-a mai ramas, mai fac o tura!! Va pup
@Haplea, multumesc asemenea!
@Adina, mmm.. bun tare si-m varianta ta! Te pup
@Bucate apetisante, asa este.. cu greu poti rezista!! Te pup dulce

TeoBucatar spunea...

Bune aripioarele,nici eu nu am mai facut de mult timp!Pupici si o seara buna!

Simona spunea...

@Teo, astea-s bune oricand! Mai ales atunci cand nu vrei sa stai prea mult in bucatarie.. Pup

Cristina spunea...

Yammy, ce bun!

Simona spunea...

@Cristina, pupici!

catkitchen spunea...

Si eu iubesc aceasta combinatie !! ;)