RSS

miercuri, 2 mai 2012

Ardei umpluti cu branza de burduf si marar

Acum o saptamana am avut de pregatit o masa ptr un numar destul de mare de persoane... M-am axat foarte tare pe aperitive, pe care le voi posta pe parcurs (cele care nu sunt deja postate). Pentru azi am ptr voi ardei capia umpluti cu branza!

Ingrediente:
cca. 300 g branza burduf proaspata
1 legatura marar
2 linguri smantana
5 ardei capia mai mari

Branza de burduf proaspata (nu foarte usturata!) am dat-o prin razatoarea mica, am amestecat-o cu mararul tocat marunt si pentru a o inmuia am adaugat 2 linguri de smantana.
Cu compozitia rezultata am umplut cei 5 ardei capia (mie mi-a ajuns la fix!).
Am dat ardeii la frigider, si i-am taiat inainte de a-i servii.
Va poftesc pe toti la masa!!!

25 comentarii:

A spunea...

stiu ce bun e aperitivul acesta!

catkitchen spunea...

Sunt grozavi ca aperitiv !!! Imi plac !! ;)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Pai cum sa refuz invitatia!Imi place aperitivul foarte mult,mai ales ca este fara carne.Pupici!

Paradis spunea...

Este aperitivul care il pregatesc foarte des pentru petreceri!Arata bine.xoxo

FLORY spunea...

Un aperitiv pe care il iubesc!Pupici

Simona spunea...

@Adnia, asa este, bun si rapid! Pup
@Adina, si foarte de efect pe platou! Pupici
@Mihaela, cred ca toti ne-am saturat de carne... Pup
@Paradis, din pacate eu mai uit de el.. desi este foarte de efect si usor de pregatit. Pupici
@Flory, combinatia este delicioasa! Pupici

Alice spunea...

n-ai idee de cand imi propun sa fac si eu....upffff
tara frumos ti-au iesit

Mihaela Negrescu spunea...

sunt gustosi si sanatosti!!Mihaela stie :D!!Pupici

Alexandra spunea...

Foarte tare ... musai fac si eu maine...de abea astept!!!

Alexandra spunea...

Tocmai mi-am dat seama ca si tu esti Taur :)) sa inceapa petrecerile...

Licuta Marin spunea...

Un aperitiv grozav!Pup!

TeoBucatar spunea...

O portie mare si pentru mine!Ii ador!

Simona spunea...

@Alice, multumesc! Sa stii ca si mie mi se intampla sa uit de ele... Pupici
@Fantezie, asa este! Pup dulce
@Alexandra, sa inteleg ca pregatesti o petrecere?! Mmmm... scoatem artificiile si coifurile! :)) Pupici
@Licuta, multumesc! Pup
@Teo, o portie mare ptr tine!!! :) Pupici

Alexandra spunea...

Petrecere zici ??? va fi chef in toata regula...io-s pe 18 ...deci mai am 2 saptamani de planning...
la voi nu va fi la fel ???

Simona spunea...

@Alexandra, ziua mea a fost, pe 23 aprilie, si s-a lasat cu mareee petrecere. Am avut la munca o masa de 35 de persoane, plus seara familia :) Daca vrei idei de aperitive sau dulciuri, da-mi un mail la simona_prahova@yahoo.com ... Am un stoc intreg de idei :)))

Maria spunea...

Imi plac la nebunie!!!!!!!Pupici:X

Alexandra spunea...

acum am inteles de ce stai asa linistita... ai scapat de nebunia petrecerii...
Chiar daca e cu intarziere: La multi ani !!! pentru 23 aprilie...

Cristina spunea...

Like, like!!! Chiar azi am mancat si eu unul... Pup

Simona spunea...

@Maria, n-au cum sa nu-ti placa! Pup
@Alexandra, multumesc de urare! Da.. scum sunt linistita, dar ce focuri au fost si pe mine... :) Pupici
@Cristina, ai scapat de poftit! Pup

Fab Chef spunea...

Un foarte gustos aperitiv. N-am mai luat de mult branza de burduf.

sara & Miki spunea...

Nu am facut de mult si chiar asi manca. E un aperitiv tare bun. Pup!

milica spunea...

I-mi place grozav acest aperitiv,l-am facut si eu la pasti si am sa-l repet cat de curand.Pupici!

Simona spunea...

@Fab Chef, multumesc! Merge si cu alt fel de branza, dar cu branza de burduf... este de nu se poate!! Pup
@Sara&Miki, un aperitiv usor de preparat si foarte gustos! Pupici
@Milica, eu nu-l mai facusem de mult, si a fost foarte bine-venit! Pup

Aurica spunea...

foarte buni, as manca din ei toata ziua, pana m-as satura, o combinatie foarte buna si sanatoasa, sa avem pofta:D

Simona spunea...

@Aurica, umplutura poate fi adaptata in functie de branzeturile de care dispunem prin frigider. Da, este un aperitiv de efect si foarte usor de pregatit, fara prea multe pretentii financiare. Cu drag