RSS

marți, 29 ianuarie 2013

Prajitura Krem a la Krem si 2 ani de blogarit


M-am facut mare... azi va invit sa-mi rupeti turta :) Am implinit doi anisori!! De fapt nu eu, ci blogul meu.. dar cred ca ati inteles :)) 
Doi anisori in care am  invatat multe, in care mi-am facut prieteni dragi.. in care m-am bucurat de fiecare reteta furata de la voi :) 
Va multumesc ptr ca mi-ati fost alaturi, ptr ca mi-ati oferit laudele voastre, cu care m-am hranit de am crescut atat! :)
Si daca tot este pary, va invit la o prajiturica bunaaa-bunaaa!!
 
Ingrediente:

Blat:
6 oua
6 linguri de zahar
1 plic Creme de ciocolata
Crema:
250 ml frisca lichida
150 ml lapte rece
1 plic Creme de vanilie
1 plic zahar vanilat
Glazura:
100 g ciocolata cu lapte
50 ml frisca lichida
50 g unt
1 lingura de whisky



Am separat ouale, albusurile le-am batut spuma, apoi am adaugat zaharul si am mixat pana albusurile au stat bat. Am adaugat pe rand cate un galbenus, mixand mereu. La sfarsit am pus praful de crema, omogenizand cu lingura, usor, amestecand de jos in sus.
Aluatul l-am pus intr-o tava de 20x30, tapetata cu hartie de copt, si l-am copt la 180 grade pentru cca 30 minute. Cand blatul a fost gata l-am lasat sa se raceasca.
Intr-un bol incapator am pus toate ingredientele, pe care le-am mixat la inceput la viteza mica, crescand treptat viteza. Crema trebuie sa fie bine legata. 
Crema se intinde uniform pe toata suprafata blatului rece, si se da prajitura la frigider. 
Cand s-a intarit suficient, am portionat prajitura in portii egale.
Ciocolata si restul ingredientelor le-am topit la foc mic, apoi am lasat-o sa se raceasca,cat sa ajunga la temperatura camerei. Glazura am pus-o cu o lingura pe fiecare bucata de prajitura, si am dat din nou prajitura la frigider pana in momentul in care am servit-o.
Absolut delicioasa!!
Pofta buna va doresc!!!

33 comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

La multi ani Simona pentru blogul ce il detii..Sa vii mereu cu retete la fel de bune ..pup!

Teobucatar spunea...

La multi ani ...fructuosi!Pupici!

Laura Nechita spunea...

Simo, multi ani deliciosi si sanatosi! ma bucur pt tine si blogul tau, de unde am furat bunaciuni :))) si sa il umpli mereu cu bunaciuni sa am de unde papa :P
te-am pupacit!
ps. sa introduci pe viitor si o sectiune cu mancare pt copii...:P:)))

Simona spunea...

@Rocsi, multumesc frumos!! Esti o scumpa! Pupici
@Teo, sar`mana!! Pupici dulci
@Laura, multumesc frumos iubitica mea draga!! Facem schimb de bunatati?! Cu mancarea ptr copii... momentan doar mielutii ii hranesc, cu biberonul :)) Pupici dulci

Alex spunea...

Happy anniversary! :)
Sa o ti tot asa si pasiunea pentru gatit sa nu-ti paleasca niciodata!
Te pup cu mare drag!
Felicitari!!!!

Micky Apostu spunea...

Felicitari Simona draga! Sa ne incanti in continuare cu multele si frumoasele tale bunatati! Te pup!

Biochimist la cratita spunea...

La multi ani presarati cu inspiratie si retete delicioase! Pup
P.S. Nu plec cu mana goala ;) Vreau o bucata din bunaciunea preparata :)

Mihaela Mihalache spunea...

felicitari si la cat mai multi anisori
Cat despre prajiturica, fur si eu reteta de la tine :) Pupici

Mihaela Negrescu spunea...

La cat mai multi ani de bloggarit!!Felicitari!!Pupici!!

Ghiocel07 spunea...

La multi ani blogului si tie, normal. Sa ne incanti si pe mai depate cu bunatatile tale. Pupici dulci!

Unknown spunea...

la multi anui deliciosi blogului tau!! Ai facut o prajitura grozava!! Vin si eu la petrecere ;) Pup

Timea spunea...

La multi ani blogului tau si la cat mai multe retete delicioase. Te pup draga mea

Bucate Apetisante spunea...

La multi ani blogului dar si tie, sa te bucuri in continuare cat se poate de mult de el si cati mai multi vizitatori.
Succes in continuare Simo!

Licuta Marin spunea...

La multi ani si la cat mai multe retete delicioase!!!Mmm, minunata prajiturica!Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

La multi,multi,multi ani blogului tau frumos si delicios!
Te pup cu drag!

milica spunea...

La multi ani blogului tau,si la cat mai multe retete delicioase!!!Prajitura este superrrr:))!Pupici!

Rita Oarga spunea...

La multi ani blogului tau frumos si multe satisfactii tie, Simona, de pe urma lui. Krem a la krem e una din preferatele mele. Asa ca ma voi servi cu o prajitura la petrecerea ta. Pupici!

Cristina spunea...

La multi ani deliciosi draga mea! Sa te bucuri de el!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ador aceasta prajitura! Ti-a iesit perfect! La multi ani!

maria mihalache spunea...

La multi ani si la cat mai multe bunaciuni!

Simona spunea...

@Alex, multumesc frumos!! Te pup cu drag
@Micky, iti multumesc ptr gandurile frumoase! Pupici
@Alina, multumesc! Te servesc cu o portie dubla! :) Pupici
@Mihaela, mercic mult! Astept sa-mi spui cum ti-a iesit! Pupici
@Fantezie, multumesc asemeni! Pupici
@Ghiocela, sar`mana! Va pup cu mare drag!
@Paula, multumesc! Te astept cu drag la petrecere! Pupici
@Timea, multumesc asemeni!! Pupici
@Bucate apetisante, iti multumesc ptr gandurile frumoase! Te pup
@Licuta, sar`mana!! Pupici dulci
@Mihaela, multumesc frumos! Pupici
@Milica, iti multumesc! Pupici
@Rita, multumesc frumos! Blogul este doar un caiet de retete, si o pasiune! Serveste-te cu placere din praji! Pupici
@Cristina, multumesc mult vizitatorul meu nr. 1! :) Pupici dulci si-ti multumesc ptr sustinerea oferita!
@Lavi, multumesc mult! Te pup

Haplea spunea...

Foarte buna prajitura!!!La cat mai multi ani de blog!!

Danutza spunea...

Deci blogurile noastre s-au aniversat in aceeasi luna, asa ca servesc si eu cu pofta o felie de prajitura :)

La multi ani, multe retete si felicitari pt tot ceea ce faci!!

Pupici :*

adriana gherman spunea...

La mulţi ani şi la cât mai multe reţete!

Emily spunea...

La multi, multi, multi ani sanatosi si frumosi!
Super delicoasa prajitura! Te pup!

catkitchen spunea...

La cat mai multi anisori ,
plini de bucate alese si multa inspiratie !!!
PS.Blogul meu a implinit 2 anisori pe 19 ianuarie , doar la 10 zile dif de al tau , insa nu l-am sarbatorit deloc !! :(:(
Te imbratisez cu drag !!

Teobucatar spunea...

Am pierdut o aniversare?
La multi ani si multe retete frumoase,draga mea!

miremirc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
miremirc spunea...

La multi ani si cat mai multe retete de acum inainte ! Super buna prajiturica ! :)

Unknown spunea...

Draga Bloguletule, iti doresc sa cresti mare si frumos, iar mamica ta sa aibe timp si chef sa te creasca mai departe :)
Hugs Simona

mandala spunea...

Felicitari pentru blog si La multi ani, si blogul meu a implinit in 28 ian. doi ani, asa ca avem aceeasi varsta!

Maria spunea...

La multi ani, draga Simona:X!!!!!! La cat mai multe retete delicioase :)! Pupici

Simona spunea...

@Haplea, multumesc de doua ori!
@Danutza, multumesc la fel si tie! Pupici
@Adriana, multumesc de urari si de vizita! Pup cu drag
@Emily, multumesc mult! Pupici scumpa
@Adinuta, lasa nu fi trista, ca tu il sarbatoresti mereu :) Iar la anu facem o petrecere mai mare, da?! Pup cu drag
@Teo, n-ai pierdut-o, te asteptam :) PUpici
@Mirela, multumesc frumos! Sper sa ajung sa fac macar 10% din prajiturile tale :) PUpici
@Brandusa, multumesc frumos! Chef am eu mereu... dar cu timpul ma lupt in ultima perioada. Pupici
@Mandala, deci ne rupem turta impreuna :) La Multi Ani si blogului tau! PUp
@Maria, iti multumesc asemeni! PUpici