RSS

luni, 4 iulie 2011

Prajitura cu visine

Zilele trecute a batranica avea de vanzare niste visine.. Din pacate eu nu`s chiar fan visine, dar m`am gandit imediat la iubitul meu caruia ii plac foarte tare si... i`am pregatit o prajitura cu visine.
Vineri seara i`am scos samburii, iar sambata dimineata m`am apucat de treaba :)
Inspiratia mea a fost Cristina, caruia ii multumesc http://www.divainbucatarie.ro/prajitura-cu-visine/

Ingrediente:
500 g visine
6 oua
300 g zahar
300 g faina
4 linguri apa fierbinte
4 linguri ulei
1 plic praf de copt
esenta de vanilie
zahar pudra

Se separa albusurile de galbenusuri. Albusurile le`am batut bine adaugand treptat zaharul, apoi apa fierbinte. Cand zaharul este aproape topit, am adaugat galbenusurile unul cate unul.
Apoi am pus uleiul, mixand continuu. Faina am amestecat`o cu praful de copt, apoi am incorporat`o in compozitia de oua amestecand cu o lingura de lemn de jos in sus. La final am pus si esenta de vanilie.
Compozitia am pus`o intr`o tava unsa si tapetata cu hartie de copt. Visinele care au stat in prealabil la scurs intr`o strecuratoare, le`am amestecat cu o lingura de faina, apoi le`am pus deasupra compozitiei din tava. Am dat tava la cuptor, la 170 grade, timp de 40 minute.
La final am pudrat prajitura si cand s`a mai racit am taiat`o bucati potrivite.
A iesit foarte buna!


0 comentarii: