RSS

luni, 25 iulie 2011

Frigarui de pui

Ptr ca iar am poftit pe blogul pisicutei  la niste frigarui, in weekend, asa cum i`am promis, m`am apucat de treaba. Mercic Pisicut`o :) Pup

Ingrediente:
ptr marinat: 
busuioc
rosmarin
patrunjel uscat
boabe de mustar
sare
piper
ulei de masline
1 ceapa
zeama de la o lamaie

ptr frigarui:
1 piept de pui
3 cepe rosii mai micute
3 rosii lunguiete
1 ardei gras verde
betisoare (din pacate, desi am sigur prin casa betisoare mai lungi, nu le`am gasit decat pe cele scurte :)) bune si astea)

Am pregatit marinata amestecand toate ingredientele cu bucatile de carne taiate potrivit. Am lasat la marinat cca 15 ore (de seara pana a doua zi la pranz). Poza este de a doua zi :)
Am pregatit legumele ptr frigarui, pe care le`am taiat, si m`am apucat de tras in teapa legumele si carnea alternand dupa cum mi`au venit la mana.
 Le`am pus pe gratar unde le`am lasat 1 ora, intorcandu`le pe toate partile, pana s`au rumenit frumos.
 Asta`i rezultatul final. Noi i`am servit cu cartofi noi (de la bunica din gradina!) prajiti si cu salata de rosii.


3 comentarii:

Anonim spunea...

ma bucur ca le-a venit randul si lor ;) .... arata super , iar acum mi-e mie pofta again :):)

Simona spunea...

Din pacate n`a mai ramas nimic... ca`ti puneam un pachetel :) Doar virtual te mai pot ajuta :) Pupici

Anonim spunea...

cred si eu ca nu a mai ramas nimik :):) ... bn si virtual !!!!