RSS

duminică, 26 aprilie 2015

Spaghete picante cu ton



Zilele trecute cum statea eu cuminte pe prietenul meu mai nou - facebook-ul, la un moment dat vad ca prietena mea Dia Daria vine cu o provocare: sa gatim toti la fel, sau mai bine spus o anume categorie! S-a supus la vot, si s-au ales pastele (desi, fie vorba intre noi, eu am votat prajitura la tava :P). Si cum de mult vroiam sa incerc reteta asta de paste cu ton.. am zis ca acu-i momentul! Au iesit extrem de delicioase si foooaarteee picante!!
Abia astept sa ved ce se voteaza ptr saptamana viitoare!!

Ingrediente:
1 conserva ton in suc propriu
3 fire ceapa verde
1 cana suc de rosii facut in casa
½ lingurita ardei iute macinat
1 varf cutit scortisoara
busuioc uscat
sare
ulei de masline
parmezan

Ceapa am curatat-o, spalat-o si am tocat-o rondele. Din partea verde am oprit 2 linguri pentru decor, iar restul am pus la calit in putin ulei de masline. Cand ceapa s-a inmuiat am adaugat ardeiul iute macinat si praful de scortisoara, apoi sucul de rosii si busuiocul, si am lasat cca 10 minute sa fiarba. Am adaugat si tonul scurs de zeama si am mai lasat vre-o 15 minute sa se imbine aromele.
In aceasta perioada am pus pastele la fiert, conform indicatiilor de pe ambalaj, iar cand au fost gata le-am scos intr-o strecuratoare, trecandu-le printr-un jet de apa rece, apoi lasandu-le la scurs.
La final am potrivit sosul de sare, apoi am adaugat pastele fierte si am amestecat.
Am pus pastele in farfurii, deasupra am presarat ceapa verde tocata si parmezan ras.
Pofta buna!

1 comentarii:

Cristina spunea...

Suna bine!! Trebuie probate!