RSS

miercuri, 4 aprilie 2012

Mancare de spanac

Imi place primavara... poate pentru ca sunt nascuta in acest anotimp... Si mai ales imi plac legumele care apar acum. Spanacul si urzicile sunt cap de lista! Nu ma pot hotara inca care-i primul... :)
Azi am facut spanac... varianta mea, un pic mai dietetica, dar la fel de buna!!!

Ingrediente:
1 kg spanac verde
1 tija praz
4 fire usturoi verde
50 ml lapte
sare
piper


Frunzele de spanac le-am spalat bine in mai multe ape.
Intr-o oala mai mare am pus apa la fiert, iar cand a ajuns la punctul de fierbere am adaugat spanacul, lasandu-l sa se opareasca 5 minute. Am oprit putina zeama.
L-am pus la scurs intr- sita.
Intre timp am tocat marunt o tija de praz, pe care am pus-o la calit in putin ulei. 

Am tocat marunt spanacul, si l-am adaugat peste prazul calit.
 Am adaugat putina zeama ramasa de la oparit si am lasat cateva minute la fiert. 
Cand a scazut zeama, am adaugat laptele, iar apoi usturoiul tocat marunt.
Am lasat pe foc pana s-a fiert si usturoiul, apoi am stins focul.
Am servit spanacul alaturi de oua ochiuri.
 Pofta buna!!

20 comentarii:

FLORY spunea...

Vreau si eu putin,bineinteles si cu ochiuri.E delicios,n-am mai mancat asa de ani!Pupici!

sara & Miki spunea...

Cu spanac proaspat simtim ca invie natura. Si eu am in plan spanac. Pup!

Fancy Cake spunea...

O sa incerc si eu varianta ta! Cred ca e buna!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu spanacul il mananc doar crud,asa gatit nu stiu de ce dar nu-l pot manca deloc.Te pup!

Carmen spunea...

Ce bun e spanacul! Si eu il fac tot cam la fel :)

Adela Zilahi spunea...

Foarte bun!! I Love It!! Chiar ieri am facut, eu prefer ochiurile mai facute si condimentate!!

Licuta Marin spunea...

Bun tare!Am facut si eu acum cateva zile dar am pus si ceva carnita;)Mie imi place in orice varianta, dar ai mei nici nu vor sa auda, daca este fara carne:)Pupici!

Antonina spunea...

Foarte bun. Tot asa il face si mama, eu il mananc in schimb mai mult crud. Te pupic

Kadia spunea...

de vreo 2 saptamani am mancat aproape in fiecare seara spanac, poate din cauza primaverii sau ceva s-a intamplat ca nu ma mai saturam de el: cu oua, cu porumb, cu paste, e grozav de bun!

ghiocel07 spunea...

As manca in fiecare zi.

Danutza spunea...

Mmmmmm, ce bun, ce bun! Yummmi!

Haplea spunea...

Imi place tare mult spanacul!!!

Simona spunea...

@Flory, o portie este a ta!! Pup
@Sara&Miki, asa este, daca nu-i primavara parca nu merge asa bine spanacul! Pup
@Fancy, ti-o recomand! Mai ales ca nu are faina.. deci merge la dieta :) Pupici
@Mihaela, si eu sunt tocmai invers! :)) Pup
@Carmen, trec pe la tine sa mai papa o portie! :) Pupici
@Adela, eu in schimb prefer ochiurile mai putin facute :) Pupici
@Licuta, am papat la mama cu carnita, dar parca tot varianta asta imi place cel mai tare! Pupici
@Antonina, nu stiu de ce dar nu prea ma impac cu el crud... :) Pupici
@Kadia, nu am incercat inca in combinatie cu porcumb sau paste.. O idee foarte buna! Pupici
@Ghiocela, si eu la fel!!! Pup
@Danutza, acum trec sa pap ceva bun de la tine! Pup
@Haplea, cui nu-i place?!

Maria spunea...

Exact spanac am pregatit eu azi!Si l-am mancat cu o pofta.....doamne,doamne:)!!! Love It:X! Pupici

Laura spunea...

Imi place spanacul iar reteta ta suna tare bine :)))
Papa bun !!!

Simona spunea...

@Maria, si eu am sa repet reteta cat mai curand! Pup
@Laura, multumesc! Pupici

catkitchen spunea...

La mine spanacul e pe primul loc , insa pap si urzici, ador ciorbita de urzici cu afumatura si franjuri de ou !!! ;)

Simona spunea...

@Adina, si mie-mi place mult spanacul... dar, ca si tine, ador urzicile!! Din pacate nu le-am facut niciodata ciorbita... dar e o idee! Pupici

Bucate Apetisante spunea...

Eu ador spanacul.
Este una din mancarurile mele preferate de care mi se face pofta foarte des.

Simona spunea...

@Bucate apetisante, si eu patesc asta cu pofta! Pupici