RSS

sâmbătă, 14 mai 2011

Pizza cu mezeluri si legume

Astazi am avut pofta de pizza. Si cum aveam in casa tot ceea ce`mi trebuia.. m`am pus pe treaba.
Si pentru ca si`au anuntat vizita niste prieteni, am facut 2 tavi, o tava cu mezeluri, o tava cu ton si legume.

Pentru o pizza mare am avut nevoie de:
Blat:
- faina 5 cesti
- 1 ou
- 20 g drojdie proaspata
- 1 lingura zahar
- sare
- apa minerala
- ulei
Topping:
- 1/2 ardei capia rosu

- 1 cutie ciuperci
- cateva bucati salam uscat
- cateva bucati kaiser
- cateva bucati muschi file afumat
- 300 g cascaval afumat
- 1 bila mozzarella
- suc de rosii


Se paseaza drojdia cu zaharul pana devine lichid. Faina se pune intr-un bol, se adauga oul, sarea, un pic de apa minerala si se amesteca. Se adauga si drojdia, si se amesteca bine. Se pune cate putin ulei, framantandu-se bine un aluat elastic. Aluatul se pune intr-un loc caldut, lasandu-se 30 min.
Intre timp am pregatit toppingul: ardeii si mezelurile l-am taiat fasii, cascavalul si mozzarella le`am dat prin razatoare, ciupercile le`am spalat bine.
Cand aluatul a crescut, se intinde cu sucitorul, apoi se pune intr-o tava unsa si tapetata cu hartie de copt. Deasupra se pune suc de rosii si toppingul: ardeii, mezelurile, ciupercile, iar deasupra cascavalul si mozzarella rase.
Se da la cuptor pentru 20 min, la 200 grade.
Pofta buna!

0 comentarii: