RSS

vineri, 13 martie 2015

Briose cu branza si spanac

Dupa cum am mai spus, sunt o mare pofticioasa, si tocmai de aceea mare grija trebuie sa am la greutate :) Si cum din cand in cand mai sar si calu`, imediat trec la dieta mea preferata - South Beach, care mie mi se pare extrem de usor de tinut si nu atat de drastica. Practic se renunta la cateva alimente timp de 2 saptamani, dupa care se introduc treptat. In fine, daca aveti intrebari legate de dieta, de reteta care pot fi gatite, va stau la dispozitie cu drag... eu am slabit cu ea acum 4 ani 11 kg, si am reusit in aceasta perioada sa ma mentin, binenteles in situatii de excese am luat cca 2-3 kg pe care le-am dat jos destul de usor.
Aceste briose pot fi incadrate foarte bine in prima faza a dietei!


Ingrediente:
250 g spanac congelat
3 oua
3 linguri pline branza dulce vaci
1 lingura plina urda sarata oi
3 linguri ardei gras congelat
3 fire ceapa verde
½ lingurita ardei iute tocat

Spanacul l-am decongelat si l-am lasat la scurs. Intr-o tigaie am calit usor ceapa verde tocata marunt, apoi am adaugat ardeiul congelat si l-am calit si pe el, iar la final am pus spanacul scurs. Am lasat pe foc cateva minute pana s-au calit toate legumele si s-a evaporat tot lichidul.
 Intr-un bol am amestecat cele 3 oua cu cele doua tipuri de branzeturi. Am adaugat si spanacul calit, iar la final ardeiul macinat.
 
Intr-o forma de briose am pus hartiute, am pulverizat cu ulei, apoi am pus amestecul. 
In fiecare forma am pus cate o rondea de cremwusti si am dat tava la cuptor pentru 30 minute.
Pofta buna va doresc.

7 comentarii:

Mihaela Mihalache spunea...

Ce idee minunata! Trebuiesc incercate

Ghiocel07 spunea...

Nu am mai văzut brioșe cu spanac dar arată foarte bine și sigur sunt bune. De unde ai luat pulverizatorul pentru ulei?

Ramona Matache spunea...

Interesant, aspectuos, delicios! Felicitari!

In bucatarie la Sidy spunea...

Cat sunt de bune briosele aperitiv !
Si eu am facut azi briose....dar cu afine !
Te tzuc !

Biochimist la cratita spunea...

Hop si eu la o briosica cu branzica. :*

Simona spunea...

@Mihaela, multumesc
@Ghiocela, sunt niste briose sarate :) Pulverizatorul mi l-a trimis sora mea din It.
@Simona, multumesc
@Sidonia, facem schimb?! :) Pupici
@Alina, cu drag! Pup

Cristina spunea...

Imi plac muffins-urile pe post de aperitive!