RSS

vineri, 18 noiembrie 2011

Ciorba de legume

Pentru o zi de post, vă propun această gustoasă ciorbită, de care noi suntem îndrăgostiţi!


Ingrediente:
1 ceapă medie
1 morcov potrivit
1 păstrârnac potrivit
½ ţelină micuţă
1 ardei rosu
1 dovlecel mediu
1 cartof măricel
15 cm tijă praz
150 g fasole verde congelată
100 g mazăre congelată
suc de rosii
borş magic
½ pătrunjel verde
cca 2 linguri leuştean congelat

Ceapa tocată mărunt, morcovul tocat şi tăiat rondele, păstârnacul tocat şi tăiat rondele, ţelina tocată mărunt şi ardeiul tocat le-am călit în puţin ulei, pentru câteva minute. 
Am adăugat şi prazul tăiat rondele şi am mai lăsat 1 minut. 
Am pus 1 litru apă caldă, completând treptat pana la 3 litri. 
Am pus o lingura de sare.
După 25 minute am pus dovlecelul şi cartoful tăiate cubuleţe...
...mazărea şi fasolea verde, şi am mai lăsat cca 20 minute.
Am pus sucul de roşii, iar la 5 minute am adaugat borşul şi am potrivit de sare.
După cca 2 minute am stins focul şi am adăugat pătrunjelul şi leuşteanul.
Am servit cu ardei iute-iute şi cu pâinică de casă.
Pentru cei care nu ţin post, se poate servi si cu smantână.
Pofta buna!

11 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Buna cu atatea legume si prazul o face si mai gustoasa!

Simona spunea...

Teo, multumesc! Desi sunt munteanca get-beget ador prazul! Te pup

Emily spunea...

excelenta ciorbita! perfecta pentru zilele acestea racoroase!

bine te-am gasit :*

Din bucataria mea spunea...

Imi place ciorbita!!!Arata tare bine!Pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce pofta mi-ai facut.Te pup!

Cristina spunea...

Yammy! Buna ciorbita!

Simona spunea...

Emily, ai dreptate! Multumesc ptr vizita! Pupici
Licuta, multumesc! Te pup
Mihaela, iti ofer un castronel! Pup
Cristina, multumesc! Pupici

ghiocel07 spunea...

Buna ciorbita. Da si castronelul.....

Simona spunea...

Sar`mana Ghiocela. Te pup

Bucate Apetisante spunea...

Ahhhh, ce cirobita buna!!!
Azi nu am mancat ciorbita sau supica si-mi lipseste tare.Eu sunt maniaca cu ''zamele'' :))

Simona spunea...

Eu dau o ciorbita, si vin la tine in vizita sa ma servesc cu niste bucate apetisante! :) Bine ai venit! Te pup